Alla 8 original givare (sommar+vinter) var 8 år gamla när jag sålde bilen och de funkade fortfarande finfint. Så dina kan nog funka ett bra tag till.
Varför vill du inte köpa från Tesla om du ändå vill ha original?
Moderator: Redaktion
Alla 8 original givare (sommar+vinter) var 8 år gamla när jag sålde bilen och de funkade fortfarande finfint. Så dina kan nog funka ett bra tag till.
Mest osäkerheten med strejken och att man i värsta fall står utan…Nicke Nyfiken skrev: ↑05 nov 2023 15:22Alla 8 original givare (sommar+vinter) var 8 år gamla när jag sålde bilen och de funkade fortfarande finfint. Så dina kan nog funka ett bra tag till.
Min kompis ringde till SC Göteborg i tisdags och fick hem sensorerna i torsdags. Så strejken verkar inte påverka.Bjelke skrev: ↑05 nov 2023 19:00Mest osäkerheten med strejken och att man i värsta fall står utan…Nicke Nyfiken skrev: ↑05 nov 2023 15:22Alla 8 original givare (sommar+vinter) var 8 år gamla när jag sålde bilen och de funkade fortfarande finfint. Så dina kan nog funka ett bra tag till.
Jag kan ju inte köpa dom över disk heller eftersom vi har 20 mil dit, så online lär det ju
bli…
Snyggt åkmaxhallden skrev: ↑24 nov 2023 16:10Vill bara meddela att mina hjul med TPMS från Svenska Gummihuset AB fungerade utmärkt. Inget felmeddelande alls.
Ställde om till vinterdäck i menyn och sedan visades däcktrycket på skärmen efter några hundra meter!
Min bil är byggd i augusti 2023 i Berlin.
Köp original om man inte har stenkoll på någon som fungerar perfekt.bjornnilsson skrev: ↑25 jun 2024 12:26Vem här har köpt de billigaste TPMS BLE sensorerna som funkar utan problem?
Jag velar mellan att köpa Tesla original, som kostar 3440 kr för fyra sensorer till MS, alternativt något billigare.
Det vore ju fint med att spara någon tusenlapp eller kanske mer med att köpa billigare sensorer, men det vore samtidigt väldigt surt att be däckgubben montera och sedan upptäcka att någon av sensorerna knasat ur bara för att man köpt för billigt.. Så därav frågan.