Så finns det någon i Stockholmsområdet som antingen har ett komplett sett att sälja alternativt hyr-låna så vore jag väldigt tacksam
Det gäller alltså mån-ons nästa vecka!
Moderator: Redaktion
Tack för tipset, får se vad man kan hitta på med några sugproppar o tyg som nödlösning.Earplugged skrev: ↑14 jul 2024 15:14Har man inte behov av total mörkläggning så kan man lösa det hjälpligt med en vanlig filt, rutorna bak och taket är ju rätt bra tonade ifrån start.
Har sovit ett par nätter nyligen och hängde då en filt över framsätena och fäste andra änden på filten med ett par sugproppar i glastaket och sidorutorna bak, blev som ett innertält.
Hamphi har hemma.Frunken skrev: ↑14 jul 2024 13:53Är intresserad av att köpa/låna/hyra mörkläggningsskydd för Tesla Model Y. Ska iväg på en spontan resa och tänkte sova i bilen, men saknar mörkläggningsgardiner, och det verkar tyvärr slut på många ställen.
Så finns det någon i Stockholmsområdet som antingen har ett komplett sett att sälja alternativt hyr-låna så vore jag väldigt tacksam
Tack för erbjudandet, denna gång är vi inte i närheten av bästkusten, annars hade det absolut varit ett bra alternativLerumsexpressen skrev: ↑14 jul 2024 17:54Hamphi har hemma.Frunken skrev: ↑14 jul 2024 13:53Är intresserad av att köpa/låna/hyra mörkläggningsskydd för Tesla Model Y. Ska iväg på en spontan resa och tänkte sova i bilen, men saknar mörkläggningsgardiner, och det verkar tyvärr slut på många ställen.
https://hamphi.com/products/model-y-solskydd-mesh
Annars om du mot förmodan ska till västkusten, så kan du få låna mina gratis.
Vi på Tässla fick hem idagFrunken skrev: ↑14 jul 2024 21:36Tack för erbjudandet, denna gång är vi inte i närheten av bästkusten, annars hade det absolut varit ett bra alternativLerumsexpressen skrev: ↑14 jul 2024 17:54Hamphi har hemma.Frunken skrev: ↑14 jul 2024 13:53Är intresserad av att köpa/låna/hyra mörkläggningsskydd för Tesla Model Y. Ska iväg på en spontan resa och tänkte sova i bilen, men saknar mörkläggningsgardiner, och det verkar tyvärr slut på många ställen.
https://hamphi.com/products/model-y-solskydd-mesh
Annars om du mot förmodan ska till västkusten, så kan du få låna mina gratis.![]()