Tänkte på detta när jag körde i regnet till jobbet idag. Kanske egentligen lite mer av en semester fråga att fundera på när man sitter rastlös på någon strand
Slits däcken mer i regn eller mindre, kanske inte någon skillnad alls? Det som fick mig att funder var ju att i F1 så är ju slitaget av däck en stor parameter och allt verkar ju kunna påverka det. På vanlig bil kanske dessa parametrar inte påverkar slitaget märkbart men i teorin så borde det ju finnas skillnader. Det är ju mindre friktion men mer rullmotstånd i regn.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag beredd att luta åt det hållet också men är ändå öppen för andra tankar, men just nu kan jag inte komma på vilka det skulle vara
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.