Premium Connectivity
Moderator: Redaktion
Premium Connectivity
Hejsan
Fick ett meddelande av Tesla att 'försöksperioden' för Premium Connectivity snart är över och jag kan köpa till tjänsten. Aldrig tänkt på sådant, då detta ingick när jag hade min Model S. Är det värt att ha? Ska kosta en hundralapp i månaden, alltså överkomligt dock kanske inte nödvändigt?
I meddelandet jag fick nämndes det också att man ska dela rekommendation för att kunna fån krediter som sedan kan lösas in. Är värvningsprogrammet igång igen? Har jag missat något?
Fick ett meddelande av Tesla att 'försöksperioden' för Premium Connectivity snart är över och jag kan köpa till tjänsten. Aldrig tänkt på sådant, då detta ingick när jag hade min Model S. Är det värt att ha? Ska kosta en hundralapp i månaden, alltså överkomligt dock kanske inte nödvändigt?
I meddelandet jag fick nämndes det också att man ska dela rekommendation för att kunna fån krediter som sedan kan lösas in. Är värvningsprogrammet igång igen? Har jag missat något?
Re: Premium Connectivity
Ja. Satellitkartor och Spotify klarar man sig ju inte utan IMO. Kidsen vill ha youtube i skärmen bak.
Senast redigerad av holden, redigerad totalt 1 gånger.
M3 P -24 svart/svart
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
M3 LR -22 svart/svart
M3 LR -20 svart/svart - såld
- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Ja, jag tycker det är värt det. Jag har inte Spotify Premium eftersom jag bara använder det i bilen och PC är billigare.
Kartorna är också nice.
Kartorna är också nice.
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Nä.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Jag har det ju, så ja det är värt det.
Jag lyssnar en hel del på spotify och skulle förstås kunna göra det genom telefonen men det är enklare att slippa. Sattelitbilder och framförallt livetrafik gör att vågen tippar över till att det är värt det - för mig.
Men varför inte prova utan? Gör det och om du är nöjd utan så fortsätt så, saknar du funktionerna så kan du ju beställa det då och det aktiveras ju så fort du betalar.
Jag lyssnar en hel del på spotify och skulle förstås kunna göra det genom telefonen men det är enklare att slippa. Sattelitbilder och framförallt livetrafik gör att vågen tippar över till att det är värt det - för mig.
Men varför inte prova utan? Gör det och om du är nöjd utan så fortsätt så, saknar du funktionerna så kan du ju beställa det då och det aktiveras ju så fort du betalar.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Nä
Kört utan i flera månader, testade under en lite längre tripp att ha det och enda fördelen för mig är satellitkarta då jag tycker det är snyggare.
Fartkameravarningar inkl genomsnittszonvisning är en grej som skulle kunna tippa över vågskålen till p.c. för mig!
Model 3 SR+, Vit, 2019-06-28 - 2019-09-02
Model 3 RWD Grå, 2022-08-31 -
Model 3 RWD Grå, 2022-08-31 -
Snålt av Tesla att ta betalt för detta. Bilar som har Apple CarPlay har ungefär samma funktioner, men utan återkommande merkostnad.
Model 3 Dual Motor Long Range 2024
- Earplugged
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/samuel189377
Ja fartkameravisningen och genomsnittszonernar är ett måste, om jag frågar barnen så är karaoken det absolut viktigaste
MYP Vit/Vit -23
RX-8 -05
UP -14
RX-8 -05
UP -14