Gör ungarna glada

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Pizzazz
Teslaägare

Gör ungarna glada

Inlägg av Pizzazz »

Hej! Moderator får radera om detta hamnat fel.

Har ni några tips när man vill glädja ungarna?

Jag la en födelsedagspresent i handskfacket och bad min systerson säga "öppna handskfacket". Tadaa!
Hans min gjorde min dag!

:)
Användarvisningsbild
HerrNilsson
Teslaägare

Re: Gör ungarna glada

Inlägg av HerrNilsson »

Bra tänkt! :D

Bilens Arkad- och Biografläge är väl annars rätt bra grejer för barn, och dessutom har man ju leklådan men det är ju saker som kanske är roliga mest i början.
Men funktionen att kunna prata ut i bilens externa högtalare möjliggör en del roliga hyss. Brukar skrämma frun ibland när hon är på väg tillbaka till bilen :P

Jag har barn i lite olika åldrar. Stora grabben älskar att bilen fungerar som hans andra spelkonsoll. Vi spelar en del ihop också. Vampire Survivors är ju sjukt beroendeframkallande när man kommit in i det lite :shock:

Dom yngre gillar Castle Doombad men också Youtube/Netflix. Dom brukar undra varför inte andra bilar har Netflix...
Mvh
Nilsson

Användarvisningsbild
Pizzazz
Teslaägare

Re: Gör ungarna glada

Inlägg av Pizzazz »

HerrNilsson skrev: 02 aug 2024 18:47
Bra tänkt! :D

Bilens Arkad- och Biografläge är väl annars rätt bra grejer för barn, och dessutom har man ju leklådan men det är ju saker som kanske är roliga mest i början.
Men funktionen att kunna prata ut i bilens externa högtalare möjliggör en del roliga hyss. Brukar skrämma frun ibland när hon är på väg tillbaka till bilen :P

Jag har barn i lite olika åldrar. Stora grabben älskar att bilen fungerar som hans andra spelkonsoll. Vi spelar en del ihop också. Vampire Survivors är ju sjukt beroendeframkallande när man kommit in i det lite :shock:

Dom yngre gillar Castle Doombad men också Youtube/Netflix. Dom brukar undra varför inte andra bilar har Netflix...
Tack! Har inte vågat använda ljuden lol.
Mina syskonbarn spelar i baksätet i fantasin när de ser Tesla Vision lol. Enkelt nöje.
Skriv svar