Behöver skicka in min Google Pixel på reklamation, och behöver därför ha nyckeln på min tillfälliga telefon under tiden.
Hur gör jag enklast för att antingen flytta eller lägga till min gamla telefon, så att även den fungerar som nyckel?
Tycker jag försökt googla och försökt mig läsa till, men min hjärna verkar fortsatt vara i semester-mode och inte hänger inte riktigt med.
Flytta nyckel till ny telefon
Moderator: Redaktion
- nogren
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/niklas756762
Re: Flytta nyckel till ny telefon
Bara att lägga till den tillfälliga. Du skall kunna göra det i appen efter att du loggat in i den.Wiktork86 skrev: ↑09 aug 2024 09:46Behöver skicka in min Google Pixel på reklamation, och behöver därför ha nyckeln på min tillfälliga telefon under tiden.
Hur gör jag enklast för att antingen flytta eller lägga till min gamla telefon, så att även den fungerar som nyckel?
Tycker jag försökt googla och försökt mig läsa till, men min hjärna verkar fortsatt vara i semester-mode och inte hänger inte riktigt med.
MY RWD -23 Midnight Silver/ Black
BMW X3 G01 30d -18 såld
BMW X3 G01 30d -18 såld
Re: Flytta nyckel till ny telefon
Ja det där var verkligen lättare än jag trodde.
Vet inte vad jag googlade på för att hitta någon mycket mer avancerat tillvägagångssätt.
Tack för hjälpen
Vet inte vad jag googlade på för att hitta någon mycket mer avancerat tillvägagångssätt.
Tack för hjälpen