Tesla referral program

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
erikkk
Teslaägare
Referralkod: ts.la/erik859368

Tesla referral program

Inlägg av erikkk »

Hej,

Jag har länge funderat på att erbjuda nån som kan tänkas sig att använda min kod då jag velat ha Acc boost länge till min Y long range så kan tänka mig swisha en peng ..men tycker 19000 är för dyrt . Så skriv gärna om någon hade varit öppen för detta..

Vet inte om detta inlägg är godkänt eller inte .
Tack!
Newgusa

Re: Tesla referral program

Inlägg av Newgusa »

erikkk skrev: 04 okt 2024 15:00
Hej,

Jag har länge funderat på att erbjuda nån som kan tänkas sig att använda min kod då jag velat ha Acc boost länge till min Y long range så kan tänka mig swisha en peng ..men tycker 19000 är för dyrt . Så skriv gärna om någon hade varit öppen för detta..

Vet inte om detta inlägg är godkänt eller inte .
Tack!
Hej. Vill gärna ha en referral code till min kommande beställning, men det är just kommande. MYP Juniper, vem vet riktigt när man kan beställa den.

Mvh
Allaaan

Inlägg av Allaaan »

Mycket möjligt att det blir en Y i december, skicka pm 👍 referral är begränsat till förstagångsköpare hos testa, vilket stämmer in på mig
VW ID.4 pro edition 2025 beställd
Kia E-Niro 2022.
10,3kWp solceller
Användarvisningsbild
Dinsdale
Teslaägare
Referralkod: ts.la/gustav72756

Inlägg av Dinsdale »

Om ni vill ha en referallkod och inte känner nån ni vill "sponsra", välj nån skribent som ni tycker skriver vettiga inlägg och kolla om det står Referralkod: och en klickbar länk ute till höger under bilden. Klicka isf där så kommer ni till en sida där det, om koden fortfarande är giltig, tydligt framgår att nu går ni via nåns referallkod.
Model 3 RWD 18" 2024
Model 3 SR+ 18" 2021
Newgusa

Inlägg av Newgusa »

Dinsdale skrev: 06 okt 2024 05:57
Om ni vill ha en referallkod och inte känner nån ni vill "sponsra", välj nån skribent som ni tycker skriver vettiga inlägg och kolla om det står Referralkod: och en klickbar länk ute till höger under bilden. Klicka isf där så kommer ni till en sida där det, om koden fortfarande är giltig, tydligt framgår att nu går ni via nåns referallkod.
Ok, tack för informationen🙏.
Skriv svar