Denna vecka genomförs Kista Mobility Week i samarbete mellan Ericsson, Nobina och Kista Science City. Under veckan kommer besökare att ha möjlighet att provåka de autonoma bussarna som kommer trafikera Kistagången. Men eftersom vi inte kan förutse intresset för att åka med bussarna har jag ordnat så att Tesla Club Sweden har en egen tid på onsdag den 27/4 efter 16:00. Jag kommer också att finnas nere på Jan Stenbecks Torg under denna tid.
Ni kan läsa mer om eventet på länkarna nedan. Laddplatser för er som kommer med bil är bara ett stenkast bort vid Kista Entré (ICE-förare får hitta egna platser i garagen ).
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Utmärkt!
Så träffas vi onsdag kl 16:00 på Jan Stenbecks Torg?
Ja. Det finns ett tält på torget där det kommer köras en del demos också. Ser ni mig inte så kliv in till Ericssons hörn i tältet.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Såg att dom åkte ifrån Studion, åker dom mellan Studion och torget?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Såg att dom åkte ifrån Studion, åker dom mellan Studion och torget?
Det var bara i går efter invigningen i Studion. Resten av veckan utgår turerna från Jan Stenbecks Torg och går upp till Electrum.