Ganska långt från konceptet på bilden nedan, vad det verkar. Synd, jag har sett fram mot den här. Jag tänkte att det skulle bli deras version av Ioniq 6; en snål och strömlinjeformad bil fast med halvkombilucka.
Peugeot e-5008 GT Ultimate -25
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)
Ganska långt från konceptet på bilden nedan, vad det verkar. Synd, jag har sett fram mot den här. Jag tänkte att det skulle bli deras version av Ioniq 6; en snål och strömlinjeformad bil fast med halvkombilucka. [...
Enligt artikeln ska den komma som "sedan" också. Och den 'sedanen' kanske fortf. har en halvkombibaklucka precis som t.ex. Model S är en 'sedan' men ändå har en halvkombibaklucka...
Ganska långt från konceptet på bilden nedan, vad det verkar. Synd, jag har sett fram mot den här. Jag tänkte att det skulle bli deras version av Ioniq 6; en snål och strömlinjeformad bil fast med halvkombilucka. [...
Enligt artikeln ska den komma som "sedan" också. Och den 'sedanen' kanske fortf. har en halvkombibaklucka precis som t.ex. Model S är en 'sedan' men ändå har en halvkombibaklucka...
Låt oss hoppas på det! Jag har plötsligt och oväntat på en dryg månad gått från en traditionell manlig medelålderskris, där en snabb elbil känns helt nödvändig, till en mer modern (dvs jag har blivit en "mamil"). Det skulle vara toppen att kunna ersätta BMW:n med en lite billigare Kia som ändå presterar så småningom, så jag kan lägga pengarna på onödigt dyra cykelprylar istället
Peugeot e-5008 GT Ultimate -25
BMW i4 M50 -24 (Såld)
BMW iX3 -23 (Korttidsleasing)
Kia EV6 GT -23 (Såld)
Kia EV6 GT Line -22 (Såld)
VW ID4 1st Max -21 (Såld)
Kia e-Niro Advanced Tech -19 (Såld)
Renault Zoe Intense -16 (Såld)