Här finns renderingar av Model 3 med nuvarande Tesla färger: http://imgur.com/a/gYJNQ , OBS att den sista gissningsvis ska föreställa signature red och den kommer nog inte vara aktuell för Model 3.
För tillfället är mitt val Midnight Silver:
Men det kommer säkert att ändras under resans gång.
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Som jag sagt tidigare i nån annan tråd så vill jag gärna se en halvmörk grön färg, det tror jag skulle vara nice. Hade beställt min nuvarande S i grönt om det inte var för att Tesla tog bort den färgen innan jag beställde.
"Bullitt green". Elegant, inte svennes vanliga val, signalerar lite miljömedvetenhet och såklart så är det en frän biljaktsfilmfärg.
Som det är nu så finns det redan tillräckligt med bilar I de vanliga standardfärgerna. Som ägare till ett fordon av framtidsmodellen skulle iaf inte jag vilja se ut som alla andra I färgavseendet heller.
För er som var med på 80-90 talet och kommer ihåg Telias orangea färg.... tänk va härligt med en ny bil i den kulören - kanske helst i 15 års solblekningsnyansen med... haha
SAAB hade nån mörkbrun.... hmmm nej där är nog gränsen passerad, rosten syndes ju iofs knappt men hmmm. FÖR mycket tror jag.
///PP
Reserverat en Sion från Sonomotors. Har den nya, aktuella referral-koden som gäller april ut i år! Om du vill spara 125Euro så säg till! (får ej ange koden här i signaturen).
Varför inte erbjuda "Välj viken färg du vill på inredning och lack: +50 000 SEK", lite som bmw eller vem det nu är som har "individual". Då kan man få se många märkliga kombinationer!
Varför inte erbjuda "Välj viken färg du vill på inredning och lack: +50 000 SEK", lite som bmw eller vem det nu är som har "individual". Då kan man få se många märkliga kombinationer!
För att de skulle förlänga produktionstiden och stoppa upp kön om inte deras maskiner för lackning är väldigt överdimensionerade.
Den oranga skulle jag kunna tänka mig, iaf om jag skulle bortse från andrahandsvärdet. Var väldigt sugen på en Lotus Elise 111R i snarlik kulör en gång i tiden.
Men vit, antingen solid eller pearl/metallic, tror jag är närmare verkligheten för mig. Finns några riktigt snygga renderingar i tråden på TMC.