Hedersuppdrag 8/6 STHLM?
Moderator: Redaktion
Hedersuppdrag 8/6 STHLM?
Hej!
Undrar om det finns någon av er Tesla-ägare som skulle kunna tänka sig ett hedersuppdrag 8/6?
Att i Stockholm, köra en ung Tesla-fantast en liten bit, behöver inte vara långt eller länge, bara han får åka i en Tesla.... - det är den enda önskan han har till oss föräldrar inför studentdagen, och tyvärr rymmer inte ekonomin ett köp av bil just nu...
Naturligtvis är det mot ersättning.
Om någon har möjlighet och lust att uppfylla en ung människas dröm, så vore jag mer än tacksam.
Karin
Undrar om det finns någon av er Tesla-ägare som skulle kunna tänka sig ett hedersuppdrag 8/6?
Att i Stockholm, köra en ung Tesla-fantast en liten bit, behöver inte vara långt eller länge, bara han får åka i en Tesla.... - det är den enda önskan han har till oss föräldrar inför studentdagen, och tyvärr rymmer inte ekonomin ett köp av bil just nu...
Om någon har möjlighet och lust att uppfylla en ung människas dröm, så vore jag mer än tacksam.
Karin
Re: Hedersuppdrag 8/6 STHLM?
Var i Stockholm och vilken tid?
Levererad 10 mars 2016
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket
S85D | Titanium | Panorama | 19" standard | Svarta Next gen | Matt abachiträdekor | AP | Premium interiör | Luftfjädring | Hi-fi | Köldpaket
Har jag tid så kan jag ställa upp men då är det "bara" en 85D. Var och när?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Wow, vilket roligt uppdrag! Synd att jag inte fått min Tesla än, hade definitivt ställt upp!Kajsaw skrev:Hej!
Karin
Har ni pratat med Tesla? Min erfarenhet är att de är jäkligt schyssta, inte alls omöjligt att de kan låta er "provköra" en dag om du säljer in det lite snyggt.

I Kista, ca 13-14 och vilken Tesla som helst funkar 
Har inte pratat med Tesla men det skulle ju kunna vara en lösning förstås.
//karin

Har inte pratat med Tesla men det skulle ju kunna vara en lösning förstås.
//karin
Det finns ju ett antal Teslataxi dessutom i Stockholm. Borde väl gå att boka en sån om inte det går att få ihop något med någon härifrån.
Ja, jag kollade men det går inte att boka en särskild bil... och då känns det ganska osäkert.
Om jag är hemma så kan jag definitivt köra en sväng, Bor i Solna så det är inte långt till Kista för mig. Tomt i kalendern 8/6 så det borde funka!
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Hej!
Jag ställer upp med en 85D om det duger
Jobbar normalt i kista så inga problem att ta en tur.
Kul med engagemang!
Jag ställer upp med en 85D om det duger

Kul med engagemang!
2023 Model 3P
2020 Model 3P
2015 Model S85D
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Lite bensinpengar kanske?Kajsaw skrev:Hej!
Karin

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
- Peter Holm
- Teslaägare
Skulle någon av de andra teslariddarna få förhinder så ser det bra ut i min kalender för tillfället.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Blå Model S Long Range 2019 (Raven)
Blå Model S 90D februari 2016 - januari 2020
2 st 3:or reserverade.
Blå Model S 90D februari 2016 - januari 2020
2 st 3:or reserverade.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Jag har samma fråga från en i Gävle, någon som är intresserad av det? Lite för långt för mig i Bollnäs sas...
Dt är typ samma datum (minns inte just nu exakt men kan kolla)...
Jag har iaf lovat några här i Bollnäs
(studentskjuts och ett par bröllop)
Dt är typ samma datum (minns inte just nu exakt men kan kolla)...
Jag har iaf lovat några här i Bollnäs

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Jag kan ställa upp med en p85d. Bor/jobbar nära.
Jag ser helst en insättning av valfri storlek till barncancerfonden som ersättning.
Jag ser helst en insättning av valfri storlek till barncancerfonden som ersättning.
Hej alla fantastiska Tesla-ägare!
Har fått många trevliga och bra svar och har hittat en lösning till 8/6.
Vill bara säga tack för all respons och det är kul att se vilket engagemang och stolthet som finns! Inser att sonens intresse inte bara är hans egna utan delas med många och jag önskar innerligt att han så småningom kan skaffa en egen (när körkortet är fixat
)
Tusen tack!
Karin
Har fått många trevliga och bra svar och har hittat en lösning till 8/6.
Vill bara säga tack för all respons och det är kul att se vilket engagemang och stolthet som finns! Inser att sonens intresse inte bara är hans egna utan delas med många och jag önskar innerligt att han så småningom kan skaffa en egen (när körkortet är fixat

Tusen tack!
Karin