Också tröttnat på takräcken och box. Teslas tveksamma lösning fick mig inte mer sugen. Kör med skidorna inne i bilen, mellan sätena i min model 3, vilket går bättre än man kan tro. Även MTB-cykeln inne i bilen när barnen inte skall med. Lär inte gå sämre med en större Y.
Hade jag inte haft hund o unge så hade jag också kört med skidorna inne i bilen. MTB cykel är dock trevligare att ha utanpå bilen särskilt när den är grisig imho
Polestar 2 LR 2023 MYLR 2023, Sv/Sv, 20" M3SR+ 2020, Midnight Silver/Sv, 19" Sport
Nu är takräcket borttaget för säsongen och de där plastdekalerna som är till för att skydda lacken sitter som berget. Fick bort det mesta men lite blev kvar och är omöjligt att få bort. Några tips på hur man kan få bort de sista resterna?
Nu är takräcket borttaget för säsongen och de där plastdekalerna som är till för att skydda lacken sitter som berget. Fick bort det mesta men lite blev kvar och är omöjligt att få bort. Några tips på hur man kan få bort de sista resterna?