Hej!
Förra veckan fick jag problem med kameran på vänstra B‑stolpen (MY, 2023). Resultatet blev att inga autopilotfunktioner fungerade. När jag kollade kamerorna under Service-menyn var just den kameran helt svart, medan samtliga andra visade bild.
Jag öppnade ett serviceärende i appen och fick snabbt besked att en mobil servicetekniker skulle komma hem till mig. Och att det skulle kosta 0 kr.
Någon dag senare (efter 1–2 dygn med svart bild) började kameran plötsligt fungera igen – utan att jag gjort något. Jag skrev då i Service-chatten att felet verkade ha löst sig. Svaret jag fick var att jag själv kunde välja om jag ville låta servicen ligga kvar eller avboka och skapa ett nytt ärende om problemet återkommer.
Hur hade ni gjort? Jag lutar åt att avboka.
Tack för era tankar!
Tillfälliga problem med B-stolpe kamera. Boka service?
Moderator: Redaktion
-
- Inlägg: 20
- Blev medlem: 25 jan 2023 22:13