Vi vet ju alla hur viktigt bilvalet är för denna speciella yrkeskategori. Helgonet hade sin P1800, Bond byter ju mellan Aston Martin, BMW med fler.
På väg ut mot Ekerö utanför Stockholm möter jag vid 18-tiden invid Drottningholmsbron Tesla på Tesla på Tesla. Jag blir klart undrande över denna enorma anhopning av Tesla just här. Men när jag sedan passerar sveriges hemligaste busshållplats (den enda utan namn) blir jag påmind om att här ute har ju våra inhemska hemliga hjältar på FRA sina arbetsplatser. Strax efter kontorstid uppstår därmed denna Teslaparad förbi kungliga slottet och in mot stan. De har bra smak, tydligen !
Den svenske hemliga agenten kör Tesla !
Moderator: Redaktion
Re: Den svenske hemliga agenten kör Tesla !
inte helt rätt bil om man vill förbli oupptäckt och ospårbar dockjans skrev:Vi vet ju alla hur viktigt bilvalet är för denna speciella yrkeskategori. Helgonet hade sin P1800, Bond byter ju mellan Aston Martin, BMW med fler.
På väg ut mot Ekerö utanför Stockholm möter jag vid 18-tiden invid Drottningholmsbron Tesla på Tesla på Tesla. Jag blir klart undrande över denna enorma anhopning av Tesla just här. Men när jag sedan passerar sveriges hemligaste busshållplats (den enda utan namn) blir jag påmind om att här ute har ju våra inhemska hemliga hjältar på FRA sina arbetsplatser. Strax efter kontorstid uppstår därmed denna Teslaparad förbi kungliga slottet och in mot stan. De har bra smak, tydligen !

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Har en kollega som är tjänstledig ifrån just FRA måste fråga honom om han vet någonting om detta.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
hehe, låter snarara som rika Ekeröbor.
Jag har en "Kompis"
som varit med och specat en bil till ett uppdrag. Den var väldigt långt ifrån en tesla, FRA har faktiskt begränsad budget! Den bilen var så mycket standard det bara gick, man vill naturligtvis inte dra blickar till sig om man är ute i tjänsten.
Jag har en "Kompis"

Tesla Model Y