Ska ut på en roadtrip och skulle önska att man kunde kolla rutter etc via appen. Drygt att behöva sitta i bilen för att få rutter inkl laddstopp.
Går jag in på ”Plats” i appen och trycker på navigator som hamnar jag i Apple Maps, där saknas SuC bla.
Är detta ngt Apple tvingat eller är det Tesla som helt enkelt inte utvecklat det?
Navigation via Tesla app (iPhone)
Moderator: Redaktion
- Oscar11
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/oscar23897
Re: Navigation via Tesla app (iPhone)
Du har nog missat ngt. Tryck på ”navigera ” och skriv in en destination. Tryck på ändra om du vill lägga in fler stopp.
Tesla MYLR -23
Om du vill planera resor i telefonen finns andra mycket bra alternativ.
Tex https://abetterrouteplanner.com/
Här kan du göra olika settings på tiöl exempel hastighet, väder, hur ofta du vill ladda och vilka laddnätverk du vill använda.
Jag saknar inte en navigator i Tesla appen.
Tex https://abetterrouteplanner.com/
Här kan du göra olika settings på tiöl exempel hastighet, väder, hur ofta du vill ladda och vilka laddnätverk du vill använda.
Jag saknar inte en navigator i Tesla appen.
TMY LR AWD 19” Black, 2024, 7000 km
TM3 LR AWD 19” Black, 2019, 242000 km
TM3 LR AWD 19” Black, 2019, 242000 km
Trycker jag på ”plats” så är ”navigationsknappen” grå. När jag ändå trycker på den öppnas Apple Maps.
Har ni som lyckas iPhone? Det är isåfall konstigt att det beter sig annorlunda. Kan inte se ngn inställning som tvingar att telefonen inte ska växla till Apple Maps.
Har ni som lyckas iPhone? Det är isåfall konstigt att det beter sig annorlunda. Kan inte se ngn inställning som tvingar att telefonen inte ska växla till Apple Maps.
Senast redigerad av maangee, redigerad totalt 2 gång.
- Oscar11
- Teslaägare
Se bild dj ska inte trycka på knappen utan i navigerafältet.
Tesla MYLR -23
- Oscar11
- Teslaägare