Är det någon som har tips på en bra madrass till Model 3?
Jag är inte så sugen på en luftmadrass och vill att det ska gå att fälla ihopden så den får plats i bagaget.
Madrass till Model 3
Moderator: Redaktion
Re: Madrass till Model 3
Jag letade runt en jäkla massa innan sommaren för att sova några nätter i min model 3 när jag åkte runt i Norge. Efter mycket om och men slog jag till på Havnbys air+foam madrass.
Otroligt bekväm, smidig och tar lite plats. Man får vad man betalar för kort sagt. Förra gången låg jag på en madrass för 200 kr. från Jysk och det gör jag inte om igen.
Otroligt bekväm, smidig och tar lite plats. Man får vad man betalar för kort sagt. Förra gången låg jag på en madrass för 200 kr. från Jysk och det gör jag inte om igen.

Model 3 Performance Highland
Tack för tipset. Minns du vart du köpte den?4Head skrev: ↑20 jul 2025 22:07Jag letade runt en jäkla massa innan sommaren för att sova några nätter i min model 3 när jag åkte runt i Norge. Efter mycket om och men slog jag till på Havnbys air+foam madrass.
Tesla Model 3 Long Range Highland
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Tesla Model 3 Long Range Highland