Om ni inte vill köra Github-varianten. Enkel snygg webbsida:
https://tesla-status.mrproper.dev/
Moderator: Redaktion
Mycket bättre än GitHub! Tackar!chillout222 skrev: ↑12 sep 2025 15:10
Jag körde en gammal version, och då verkade det fungera. Eller om den bara visar ett cachat resultat. Får fortfarande API unreachable.
Sluta ditt fungera efter att alla steg var klara?
Det händer ibland efter några dagar, sannolikt då använder en cashad sida. Prova på annan mobil/dator/webbläsare eller rensa cache/historik.
Andreasrh skrev: ↑12 sep 2025 14:20Jag har köpt;Nighthawk skrev: ↑12 sep 2025 14:14Vad för tillbehör har ni beställt? Vad behöver man inte köpa rättare sagt kanske?
Får leverans inom 2v så vill vara förberedd den här gången. Flyttar såklart med mig hårddisken till nya bilen
Till min nuvarande bil har jag köpt till:
Skärmskydd
Stänkskärmar, både fram och bak.
"lådor" till mittkonsolen bl.a.
Ppf för nedre delen av bilen.
Behöver man bättre stänkskärmar till en juniper? Eller har de förbättrat det?
-Commander med S3XY-knob
-Skärmskydd fram och bak
-Gummimattor
-Fläktgaller för baksätet
-Lyftpuck
Ska fixa några rejäla skydd att ha under bilbarnstolarna och sparkskydd till ryggstöden på framsätena.
Lådor till facken också, men ska kika vidare på vilka man ska välja.
Stänkskydd köper jag om de inte är vettiga de som sitter där.
Och sen fylls nog listan på med massa onödigt allteftersom![]()
Men det står ju i "hjälpen" att man skall kopiera URL:en från webläsaren....
Ja
Felet är åtgärdatBlevIngenCT skrev: ↑12 sep 2025 17:08
Någon på TFF gjorde en bild-jämförelse mellan bilderna från LR AWD som har 600km räckvidd och MYP, skärmen ser onekligen olika ut så det är nog 15,4" fortfarande. Eller så har de inte uppdaterat bilderna på hemsidan.
Har fått uppskattad leverans 24-30 september, Trelleborg. SR vit.JokerSt skrev:Nån som beställt SR och fått leveransdatum ännu? Det känns som snikmodellen inte är prioriterad
Ja det såg jag också men tror inte de uppdaterat bilderna i konfiguration.
Jag frågade dom, fick till svar att första tillgängliga upphämtningsdagen är på onsdag, i Trelleborg. Min ETA är 15/9.PSMKA skrev: ↑13 sep 2025 22:33Mitt uppskattade leveransfönster var 15-23 September men ändrades idag till 13-21 September. Det bör betyda att min bil anlände till Trelleborg idag?
Har visserligen bokat upphämtning på Onsdag, men i och med arbete till 14:20 sedan föräldramöte på eftermiddagen så blir det en aning stressigt och upphämtning måndag hade varit så mycket smidigare.
Något som vet om man kan justera till tidigare om tid finns?
Snyggt, tack. Vi får stressa lite helt enkelt.Andreasrh skrev: ↑14 sep 2025 02:55Jag frågade dom, fick till svar att första tillgängliga upphämtningsdagen är på onsdag, i Trelleborg. Min ETA är 15/9.PSMKA skrev: ↑13 sep 2025 22:33Mitt uppskattade leveransfönster var 15-23 September men ändrades idag till 13-21 September. Det bör betyda att min bil anlände till Trelleborg idag?
Har visserligen bokat upphämtning på Onsdag, men i och med arbete till 14:20 sedan föräldramöte på eftermiddagen så blir det en aning stressigt och upphämtning måndag hade varit så mycket smidigare.
Något som vet om man kan justera till tidigare om tid finns?
Ja det lär man få göra, hade haft lite mer tid på måndag än på onsdag jag också.PSMKA skrev: ↑14 sep 2025 08:24Snyggt, tack. Vi får stressa lite helt enkelt.Andreasrh skrev: ↑14 sep 2025 02:55Jag frågade dom, fick till svar att första tillgängliga upphämtningsdagen är på onsdag, i Trelleborg. Min ETA är 15/9.PSMKA skrev: ↑13 sep 2025 22:33Mitt uppskattade leveransfönster var 15-23 September men ändrades idag till 13-21 September. Det bör betyda att min bil anlände till Trelleborg idag?
Något som vet om man kan justera till tidigare om tid finns?![]()