Väntrum model Y Juniper
Moderator: Redaktion
Re: Väntrum model Y Juniper
Nån som tagit leverans i veckan? Fortfarande planerad leverans av min på fredag, hoppas den har regskylt då.
Juniper MYP beställd
Vad har folk fått för besked gällande inbytesbonus och nollränta? Jag har fortfarande leverans september på.min beställda vit LR AWD men det är ju inte många dagar kvar att spela på om det krävs att den hämtas ut innan månadsskiftet.
Frågade i appen och hon som svarade trodde att det var leverans september som gällde för villkoren. Bad henne dubbelkolla. Gör mig inget att hämta någon vecka senare men om inte erbjudandet gäller längre så är det en dealbreaker.
Beställd 11/9.
Frågade i appen och hon som svarade trodde att det var leverans september som gällde för villkoren. Bad henne dubbelkolla. Gör mig inget att hämta någon vecka senare men om inte erbjudandet gäller längre så är det en dealbreaker.
Beställd 11/9.
Mötta 4st Tesla på Rv40 mellan Landvetter och Göteborg, alla dom hade gula handskrivna skyltar.
Samma här, står bara september. Har inte fått VIN heller.cjonson skrev: ↑24 sep 2025 20:10Vad har folk fått för besked gällande inbytesbonus och nollränta? Jag har fortfarande leverans september på.min beställda vit LR AWD men det är ju inte många dagar kvar att spela på om det krävs att den hämtas ut innan månadsskiftet.
Beställd 11/9.
Jag hämtade ut min awd LR idag med reg.skylt i Örebro. Var många där som hämtade ut sina med vanliga reg-skyltar. 

2025: MYLR AWD Juniper, Diamond Black - Beställd.
När jag hämtade min i måndags i Huddinge så stod det fullt med bilar och alla hade vanliga skyltar vad jag kunde se.
MangeT
2025 Model Y Uniper
2022 Model 3 LR - Såld!
2016 Model S60D - Såld!
2025 Model Y Uniper
2022 Model 3 LR - Såld!
2016 Model S60D - Såld!
Har sett ett par handskrivna och fick även bekräftat att det ev blir handskrivet framåt och skyltar i efterhand.
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Villkoren ska gälla även efter sista sep. om förseningen beror på Tesla. Var något finstilt postat om det tidigare.alltesla skrev: ↑24 sep 2025 20:34Samma här, står bara september. Har inte fått VIN heller.cjonson skrev: ↑24 sep 2025 20:10Vad har folk fått för besked gällande inbytesbonus och nollränta? Jag har fortfarande leverans september på.min beställda vit LR AWD men det är ju inte många dagar kvar att spela på om det krävs att den hämtas ut innan månadsskiftet.
Beställd 11/9.
3P 19.3 / $ Pläd 22.12 / YP 23.8 / Juniper AWD 25.6 / VW E-UP 15.2 :) SigenStor 14,8kWp 25kWh
Okej, så länge jag får ut bilen iaf är jag glad.
Ni som säger att ni skrev till någon i appen - hur fasen då? Hittar inga möjligheter till det.
Ni som säger att ni skrev till någon i appen - hur fasen då? Hittar inga möjligheter till det.
Juniper MYP beställd
Hämtade min my lr i Örebro 24/9 med reg-gskylt monterad på.
Det stod många nya bilar (20 tal) som precis hade kommit in som väntade på tvätt.
- T4s
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/tobias894955
Påväg söderut och hittills mött 7 leveranser av MY i alla möjliga kulörer