Ändrat till November 7 - November 29
Väntrum model Y Juniper
Moderator: Redaktion
Re: Väntrum model Y Juniper
Min MYP hoppade från 8dec - 31dec till 26okt - 6 nov.
Vet inte hur mycket man ska lita på preliminär leveranstid egentligen...
Samma här 7-29 november.
Kör idag en Volvo C40 privatleasing, ska byta i December 25
Fick meddelande om att min inbytesoffert och lånelöfte gått ut och behövde förnyas. Lånet godkändes direkt men har inte fått ny inbytesoffert ännu.
Någon som har erfarenhet av det? Drar de bara av för körda mil eller kan de försöka sig på att sänka värdet ytterligare?
Någon som har erfarenhet av det? Drar de bara av för körda mil eller kan de försöka sig på att sänka värdet ytterligare?
Beställde nyss och fick Uppsk. leverans: 25 November - 25 December. Tror det kan hoppa fram och tillbaka en del tills att den blivit tillverkad.
Hade gärna köpt med vit inredning men ändrade till svart i sista minuten, hela familjen kör med blåjeans och tror det blir svårt att hålla stolarna fina i längden då. Men man kan inte få allt. Hoppas på leverans innan jul.
Hade gärna köpt med vit inredning men ändrade till svart i sista minuten, hela familjen kör med blåjeans och tror det blir svårt att hålla stolarna fina i längden då. Men man kan inte få allt. Hoppas på leverans innan jul.
- jimhalpert
- Teslaägare
- jimhalpert
- Teslaägare
Nyfiken på hur den ser ut IRL. Verkar dock inte som det finns bilder ute än. Funderar eventuellt på en Quicksilver pga att den är enklare att underhålla. Tyvärr är QS lite snyggare på förra modellen.
Beställde en awd (färg grå) i måndags har 22 nov. - 22 dec. som uppskattad leverans. Enligt säljare är risken att få den efter nyår mycket liten.
Har någon beställt en Standard?
Min gissning är som sagt att den inte kommer sälja så bra med nuvarande erbjudande.
Min gissning är som sagt att den inte kommer sälja så bra med nuvarande erbjudande.