Kommer lägga en beställning på min första Tesla nu i november och är så sjukt taggad!
Får man fortfarande 5000 kr rabatt om man använder någons referral-länk eller är det bara supercharge km?
Oavsett så kommer jag använda någons referral så PMa gärna en länk
Kommer lägga en beställning på min första Tesla nu i november och är så sjukt taggad!
Får man fortfarande 5000 kr rabatt om man använder någons referral-länk eller är det bara supercharge km?
Oavsett så kommer jag använda någons referral så PMa gärna en länk
Tar jätte gärna en referral länk om det finns som inkluderar 5000 kr rabatt.
Så här är ”reglerna” för tillfället.
Finns länk man kan klicka på vid de flesta inlägg/användare här på forumet, men verkar ej synas i mobilversionen. Skicka PM till någon lycklig.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Tar jätte gärna en referral länk om det finns som inkluderar 5000 kr rabatt.
Så här är ”reglerna” för tillfället.
Finns länk man kan klicka på vid de flesta inlägg/användare här på forumet, men verkar ej synas i mobilversionen. Skicka PM till någon lycklig.
Vet inte vad du vill ha sagt med detta knappt ett år senare, men min analys verkade visst vara rätt att det var det som Elon syftade på med sitt meddelande på X?
Sen att det bara var hype i slutändan som det allt som oftast är kan inte stå för mig.
Vet inte vad du vill ha sagt med detta knappt ett år senare, men min analys verkade visst vara rätt att det var det som Elon syftade på med sitt meddelande på X?
Sen att det bara var hype i slutändan som det allt som oftast är kan inte stå för mig.
Du skrev att kanske är min Roadster på gång nu, det verkar vara något stort på gång. Menade bara att nope, nu vet vi att det bara var varmluft på gång. Som vanligt.
Ingen blir gladare än jag om det helt plötsligt bara händer. Men jag har gett upp hoppet.
Volvo EX90 Twin Motor Performance Ultra / Denim Blue / Nordico Dawn / 22"
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com