Evolta - El/Uppvärming hemma as a service
Moderator: Redaktion
Re: Evolta - El/Uppvärming hemma as a service
Elvy har nu säkrat upp ytterligare 5,5 miljarder i kapital. Detta gör att de nu ser över alla avtal för att se om de kan erbjuda sänkta månadskostnader. Idag blev jag uppringd och fick sänkt med 100:-/månad. Dessutom har de nu nytt i avtalet att om Elvy skulle gå i konkurs så går finansiärerna in och tar över garanti- och serviceavtalet så att det för kunderna är oförändrade förhållanden.
Re: Evolta - El/Uppvärming hemma as a service
Jerker skrev: ↑30 okt 2025 14:19Elvy har nu säkrat upp ytterligare 5,5 miljarder i kapital. Detta gör att de nu ser över alla avtal för att se om de kan erbjuda sänkta månadskostnader. Idag blev jag uppringd och fick sänkt med 100:-/månad. Dessutom har de nu nytt i avtalet att om Elvy skulle gå i konkurs så går finansiärerna in och tar över garanti- och serviceavtalet så att det för kunderna är oförändrade förhållanden.
Låter positivt, det var den biten som jag definitivt tyckte var lite märkligt tidigare.Dessutom har de nu nytt i avtalet att om Elvy skulle gå i konkurs så går finansiärerna in och tar över garanti- och serviceavtalet så att det för kunderna är oförändrade förhållanden.