ny tävling

Här för vi diskussioner kring själva företaget Tesla

Moderator: Redaktion

Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

ny tävling

Inlägg av HelectriC »

Tydligen har det kommit en ny referraltävling. Lite roligare priser denna gång.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... d-x.71019/
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Re: ny tävling

Inlägg av danni »

Det här var ju sannerligen mer intressant än den förra omgången, ja. Hade inte sagt nej till den uppsättningen däck + fälg.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Inlägg av danni »

De verkar minskat rabatten från 10000 kr till 8000 kr nu. Eller om de visar det utan moms?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare

Inlägg av bylund »

Ja tillräckligt intressant för att lägga tillbaka referrallänken i signaturen.
danni skrev:
De verkar minskat rabatten från 10000 kr till 8000 kr nu. Eller om de visar det utan moms?
Det verkar vara med moms. Grundpris på 70 D 865 950 kr respektive 857 950 kr utan rabatt nu.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Surfaren
elbilist

Inlägg av Surfaren »

Ja nu känns det mer motiverat att försöka. Dom där hjulen skulle nog sitta bra på min 85D... :) Men en jacka skulle vara nice också.
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

dom fälgarna hade jag inte sagt nej till. Synd bara att MS och MX har blivit så dyra, känner ingen just nu som är villig att hosta upp pengarna och definitivt inte 5 st jag skulle klara att övertala!
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Feddan
Teslaägare

Inlägg av Feddan »

Kul rewards och alla har chansen, inte bara Youtube-kändisar.
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Användarvisningsbild
apkungen
Teslaägare

Inlägg av apkungen »

Najs det där med en dragning och att chansen att vinna ökar ju fler referals man har för model x en
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare

Inlägg av Pontus »

Fick något mail om att vårt företag är duktiga som hjälper till att snabba på övergången till fossilfritt körande. Som tack så får vi förutom det som tidigare är nämnt en Tesla Wall Connector vid nästa köp av en Tesla.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
Zoidberg
Teslaägare

Inlägg av Zoidberg »

HelectriC skrev:
dom fälgarna hade jag inte sagt nej till. Synd bara att MS och MX har blivit så dyra, känner ingen just nu som är villig att hosta upp pengarna och definitivt inte 5 st jag skulle klara att övertala!
Känner det samma.
För att ha en chans i dessa referral tävlingar måste man antingen göra mycket reklam för sin Tesla på näte elle ha en finansstark umgängeskrets som är villig att lägga en mille på en fin ny bil.

Jag känner bara massa småbarnsföräldrar och knegare tyvärr. ..så även om dom är imponerade av min bil är det ingen som har ett par hundra tusen över till en Tesla. .

Själv har jag en snikmodel. Kostade strax över 700k när jag köpte. Idag hade jag nog inte haft råd när priset stigit till 850-900k för en likvärdig bil.
Så jag representerar en kundgrupp som inte har råd med en modell S, tyvärr...

Jag har ju kvar alternativet att "göra en Björn" och gå online med massa berättelser om min modell S. Men jag är för blyg för det... och är inte det egentligen snubblande nära olämpligt beteende?
Syftet med att gå online skulle vara för att få referrals och det är ju "olämpligt att kommersialisera eller på annat sätt saluför rekommendationskoder". :geek:

Nä, jag får nöja mig med att jag kör världens bästa bil till jobbet! Det är ju den största förmånen med Tesla. :D
Väskor och smidda alufälgar får någon annan njuta av.
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Användarvisningsbild
Stefan
Teslaägare

Inlägg av Stefan »

Zoidberg skrev:
HelectriC skrev:
Känner det samma.
För att ha en chans i dessa referral tävlingar måste man antingen göra mycket reklam för sin Tesla på näte elle ha en finansstark umgängeskrets som är villig att lägga en mille på en fin ny bil.

Jag känner bara massa småbarnsföräldrar och knegare tyvärr. ..så även om dom är imponerade av min bil är det ingen som har ett par hundra tusen över till en Tesla. .

Själv har jag en snikmodel. Kostade strax över 700k när jag köpte. Idag hade jag nog inte haft råd när priset stigit till 850-900k för en likvärdig bil.
Så jag representerar en kundgrupp som inte har råd med en modell S, tyvärr...

Jag har ju kvar alternativet att "göra en Björn" och gå online med massa berättelser om min modell S. Men jag är för blyg för det... och är inte det egentligen snubblande nära olämpligt beteende?
Syftet med att gå online skulle vara för att få referrals och det är ju "olämpligt att kommersialisera eller på annat sätt saluför rekommendationskoder". :geek:

Nä, jag får nöja mig med att jag kör världens bästa bil till jobbet! Det är ju den största förmånen med Tesla. :D
Väskor och smidda alufälgar får någon annan njuta av.
Vinner jag på Lotto i helgen så får du iallafall ett tick av mig. :D
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Användarvisningsbild
+46
Teslaägare

Inlägg av +46 »

Jag skulle rekommendera Referral: http://--- som jag tycker sprider en utmärkt konsumentupplysning.
Hans blogg - http://tesla.sondell.biz - fick mig att att ta steget fullt ut och köpa en Tesla.
Tack Niklas!
Installerat 13,2 kWp solceller
Skriv svar