Har lite annat för mig just nu, men återkommer med ett inlägg vid ett senare tillfälle.AAKEE skrev: ↑05 dec 2025 21:15Man får absolut ställa frågor. Hoppas inte mina inlägg påskiner annatSwedishAdvocate skrev: ↑05 dec 2025 20:50Är ju som bekant rätt svårt att läsa folks tankar. Och när man ovanpå det inte får ställa frågor…![]()
![]()
Och det var inga tankar som skulle läsas, utan bara det jag skrev.
1. Jag håller alltså med Spacecoin. För mycket politik, det är ett Teslaforum - elbilsforum och kanske sånt närbesläktat det.
2. Utan att ens tänka på något specifikt märke menar jag att det säkert går hitta hundar begravna i de flesta bilmärken, även de med lång historia. Då menar jag inte och tänker inte alls på Vw. Andemeningen med den delen i inlägget är precis tvärtom - vill man snedvrida diskussioner om bilar till politik så går det antagligen göra om de flesta märken.
Jag tycker andras politiska åskådning är sådär i intressant generellt.
Jag är här för att jag är tekniskt intresserad, inte för politik. Det är klart att man kanske ibland kanske leds in på sånt, och i viss mån kanske politik blir en del av elbilsdiskussionen tex politiska åtgärder för att främja EV i landet.
Det är inte det jag har åsikter om dock.
Tibor har skrivit det rätt bra i reglerna för forumet.
Här diskuterar vi elbilar i allmänhet och Tesla i synnerhet.
Någon annan kanske har några tankar tills dess…