Väntrum model Y Juniper
Moderator: Redaktion
Re: Väntrum model Y Juniper
Även jag har idag bokat upphämtning av Marine Blue AWD, vit inredning 23 december i Trelleborg! (Beställd 29 oktober)
Nu fick jag att jag kan boka upphämtning den 23e, efter 14:00...
Det är den enda tiden jag har att välja på i appen, och den dagen kan jag inte..
Någon som vet hur det fungerar om jag "nekar" det datumet?
Det är den enda tiden jag har att välja på i appen, och den dagen kan jag inte..
Någon som vet hur det fungerar om jag "nekar" det datumet?
MYP SV/SV - Återlämnad
MY LR 4WD SG/SV - Beställd 30 Okt
MY LR 4WD SG/SV - Beställd 30 Okt
Bokar du ingen tid kommer du bli "tvångstilldelad" en tid. Men råder dig maila/ringa din advisor och se vilka möjligheter som finns.
Jag håller med dig, jag är rätt sur just nu på Teslas prioritering, den verkar nästan slumpmässig. Jag beställde 8/10 och nu är min uppskattade leverans 6–21 januari till Stockholm.
Beställt Model Y LR DM Stealth Grey 8/10-25
Jag beställde 10/10 men sen ett par veckor tillbaka så är mitt leveransfönster tomt.
Blir så trött.
Blir så trött.
-
Ynglingen23
Beställde 28/8, gick bet på redan tilldelad bil i september, VIN för ca 2 veckor sedan, avisering 12/12, om att jag kunde boka leverans bokad leverans 22/12.
Får man alltid ett mejl som avisering vid förändringar i appen? (tänker vid leverans). Så slipper man kolla i appen och känna stress utifrån prel datum
Jahapp!
Uppdatering av leverans i appen, för tredje gången.
Från 2-26 januari nu till 7-22 januari.
Kul, leveransfönstret mer tajt nu.
Funkar perfekt för oss, sitter på Arlanda nu på väg på solsemester. Hemma igen den 2a januari. Hinner fixa klart inbytesbilen, lär få uppdatera den åxå, och få ett lägre bud, trots att den inte används. Mot solen!
Uppdatering av leverans i appen, för tredje gången.
Från 2-26 januari nu till 7-22 januari.
Kul, leveransfönstret mer tajt nu.
Funkar perfekt för oss, sitter på Arlanda nu på väg på solsemester. Hemma igen den 2a januari. Hinner fixa klart inbytesbilen, lär få uppdatera den åxå, och få ett lägre bud, trots att den inte används. Mot solen!
=================================
Beställt: Model Y Premium AWD LR Blå
Bestäld: 18 oktober 2025
Leverans: 7-22 januari. (Sen 4-26 jan) (Först i dec)
Tidigare: Mercedes EQC AMG 2023
Beställt: Model Y Premium AWD LR Blå
Bestäld: 18 oktober 2025
Leverans: 7-22 januari. (Sen 4-26 jan) (Först i dec)
Tidigare: Mercedes EQC AMG 2023
Fick boka in tid nu. Blev 30dec, ej 22-27dec som fönster. Bilen kommer dit 22-23. Antar utlämningsstället har fullt upp.
Vit LR AWD, best 12/10
Vit LR AWD, best 12/10
- Greengurkan
- Teslaägare
Fick hämta min bil samma dag som den kom till TC två dagar tidigare än den bokade tiden.så det kanske finns hopp om 22-23.