Hej!
Jag håller på att planera en kompis svensexa som ska gå av stapeln den 12 juni, om typ två veckor. Min kompis är väldigt bilintresserad men har såvitt jag vet aldrig kört en Tesla. Tyvärr är det så att vi ska ha svensexan på en söndag så butiken i Mölndal är stängd. Skulle någon i Göteborg kunna tänka sig att erbjuda en provkörning till min polare? Svensexan kommer vara helt nykter, min kompis dricker inte, och han är van bilförare, så det blir inga överraskningar där.
Jag tänker mig att ni är ute och kör typ en halvtimme och du är såklart med i bilen (om du inte hemskt gärna vill stanna hemma). Du får typ en femhundring för besväret (det kan vi också förhandla om). Vi möts hemma hos dig eller på annan, överenskommen plats. Som det är nu är det ganska öppet när på dagen det passar. Vi skulle kunna typ när som helst från 12 till 17, men gärna tidigt på eftermiddagen.
Är det någon Göteborsk Teslaägare som kan tänka sig detta? Skulle vara jättekul!
Kan någon erbjuda provkörning i Göteborg 12/6?
Moderator: Redaktion
-
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Kan någon erbjuda provkörning i Göteborg 12/6?
Himla otur för vi åker förbi helgen efter, annars har jag kört lite bröllop och studenter och haft bilen på utställning osv och ställer upp på det mesta för den goda sakens skull 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
-
- lator
- Teslaägare
Re: Kan någon erbjuda provkörning i Göteborg 12/6?
Lite osäkert men jag kommer att vara i Göteborg med en Model S på Söndagen men frågan är vilken tid... Skicka mig ett PM så tar vi det den vägen.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.