Läs kommentarerna så ser du att det är många som har begärt prisuppgifter och fått betydligt högre premier än dom har idag.85n skrev: ↑22 jan 2026 11:19De flesta? Detta annonserades igår.backe skrev: ↑22 jan 2026 11:10Dom flesta verkar ha fått en mycket högre grundpremie, så kör dom väldigt mycket FSDS så kanske dom har samma premie som tidigare.
Jag kan ge dig 30% rabatt på valfri produkts pris*2 om du kör FSDS. Äh, jag är schysst och kan ge dig det utan att du har FSDS eftersom jag har så högt förtroende för just dig.
"Political Reality" spenderade 100% av sina senaste inlägg på att basha Tesla. Vägrade dessutom använda FSD, vilket var poängen för att få ner premien.
Detta är bara början på priskriget i takt med att olyckor börjar minska och folk ser mindre behov av en dyr försäkring.
Sen skrev han att om han använder det 50% av tiden så skulle han fortfarande förlora på det, men det var hypotetiskt då han inte skulle använda det.
Sen kanske det är troll alla i kommentarerna, vad vet jag?
Men som man brukar säga, låter saker för bra för att vara sann så är dom oftast det också.
Finns så många parametrar som måste räknas in, självrisk vid olycka med eller utan FSDS o.s.v.
Min självrisk är t.ex. 3000 kr(Cupra), tror den var 10 000 kr på min Tesla om jag minns rätt.