Model X på Steninge Slott

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Gas P Dahl
Teslaägare

Model X på Steninge Slott

Inlägg av Gas P Dahl »

image1.JPG
Connoisseur bjöd in på VIP dag på Steninge slott idag i Märsta, utanför Stockholm. Förutom att de hade 3st Model S P90D Ludicrous för testkörning så visade man även Model X som de flugit in från staterna. Bland Ferraris, Lamborghinis, Bentleys och Rolls så hade Tesla en monter och visade Model X!
Det var den monter som alltid hade flest besökare :-).
Model Y Pearl White AWD Long Range med autopilot , 19" 2022
Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Referralkod: ts.la/michael4548

Re: Model X på Steninge Slott

Inlägg av Tars »

Trist att jag missade den. Kom nog hem försent. Såg bara när biltransporten kom som skulle hämta upp de sista bilarna.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning :mrgreen:
Användarvisningsbild
sweslac
Teslaägare

Inlägg av sweslac »

Gud vad jag hatar denna tidning....

Sent from my iPad using Tapatalk
Väntar på MYP blå/svart // 2016 Model X 90D [SÅLD]// 2019 Volvo XC60 T8 //1999 Subaru Impreza GT // 1973 VW Thing
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Inlägg av danni »

sweslac skrev:
Gud vad jag hatar denna tidning....

Sent from my iPad using Tapatalk
Får jag fråga varför? Jag har aldrig haft några kontakter med dem, jag verkar tjäna alldeles för lite för att vara intressant för dem ;)
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
sweslac
Teslaägare

Inlägg av sweslac »

Precis därför...

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Väntar på MYP blå/svart // 2016 Model X 90D [SÅLD]// 2019 Volvo XC60 T8 //1999 Subaru Impreza GT // 1973 VW Thing
Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Inlägg av Svenssons »

sweslac skrev:
Precis därför...
För att Danni tjänar för lite för att vara intressant för Connoisseur? Själv tjänar jag garanterat för lite men har bläddrat i tidningen och kände ungefär som med flygbolagens tidningar. Fina bilder, mycket "reklam" och inget intressant...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
sweslac
Teslaägare

Inlägg av sweslac »

Haha, inte för att Danni eller hur mycket han tjänar. För att dom väljer sina "läsare" bara pga inkomst och inget annat. Och man får tidningen utan att dom frågar och försöker skapa en liten "1% society club" med folk där inkomst är det enda dom har som är gemensamt.

Jämför det med denna grupp som brinner för elbilar och Tesla. Teslorna är super dyra, men skapar en passion som överträffar inkomstlinjerna... Om du inte har en tesla, får du vara med ändå!
Användarvisningsbild
Remuz
Teslaägare

Inlägg av Remuz »

Det var bättre för, när man taxerade förmögenhet. Då fick alla som hade 5M i förmögenhet tidningen också. Dvs väldigt många fler. Ytterst få är så sugna på att betala skatt att de plockar ut löner på 125k per månad. Dock bör ju våra statsråd få denna tidning då dom förra sommaren klev upp på 127k, troligen just för att få tidningen.
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
Skriv svar