Det är inte bara streamen som slutat fungera.
Kö-informationen slutade fungera på väg hem igår när det var kaos på Essingeleden.
Det måste vara något problem hos operatören som Tesla använder.
Status på Tesla-bilarnas internettrafik
Moderator: Redaktion
-
bpl
- Teslaägare
-
andyswed75
- Teslaägare
Re: Status på Tesla-bilarnas internettrafik
T M3 awd 2021 Malmö, har haft problem i veckan med spotify tex , har startat om mm men inte hjälpt. åker på semester i 2v snart i annan bil och hoppas det löses under tiden.
-
fnils
- Teslaägare
3 dagar utan att kunna starta spotify för mig i Uppsala.
Tesla Model 3 Long Range Highland
-
Tomsgbg
- Teslaägare
Någon sa att de kan ha med strejken att göra.
Model S LR -23 Ultra Red/Ultra White EAP HW4 Yoke 21” Arachnid
-
Freez
- Teslaägare
Körde från Stockholm igår söder ut och både Tidal och Spotify funkar men jag upplever att ljudet blivit mycket sämre sedan en tid tillbaka. Kanske hänger ihop med detta problem. Ska till verkstan på måndag och ska ta upp detta problem.PhR34k skrev: ↑04 jun 2026 07:34För mig strular Spotify ännu. Funkar ibland men oftast inte, känns som de har problem packet loss typ.
Igår testade jag uppkopplingen när jag delade från mobilen och det var riktigt usla värden. Fick mellan 500-1700ms på alltså mobilens uppkoppling och mobilen i sig hade 5G och riktigt bra resultat på speedtest. Känns som det är något med Teslas mjukvara.
MYP -25
MY RWD -23 (såld)
MY RWD -23 (såld)
-
Lazzo
Bor i Malmö och hade också problem med Spotify igår - däremot fungerar kartor / GPS utan problem.
Växlade mellan Spotify / TuneIn i spelaren ett par gånger, sen funkade tjänsten igen. Har noterat att detta kan hjälpa om Spotify hänger sig.
Växlade mellan Spotify / TuneIn i spelaren ett par gånger, sen funkade tjänsten igen. Har noterat att detta kan hjälpa om Spotify hänger sig.
-
Earplugged
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/samuel189377
Hoppas verkligen att det är felaktiga uppgifter, har de börjat ge sig på oss slutanvändare igen så blir jag riktigt sur
MYP Vit/Vit -23
RX-8 -05
UP -14
RX-8 -05
UP -14
-
Freez
- Teslaägare