Elstöd, fick ni mycket kosing?

Här diskuterar vi övriga ämnen.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
fnils
Teslaägare
Inlägg: 208
Blev medlem: 03 jan 2024 21:44

Re: Elstöd, fick ni mycket kosing?

Inlägg av fnils »

88 kr. Jag har ingen laddning hemma. Jag laddar oftast på jobbet och då är det ju gratis än så länge.
Mini Cooper SE
Tesla Model 3 Long Range Highland
Erxon
elbilist
Inlägg: 486
Blev medlem: 17 jun 2018 22:00

Re: Elstöd, fick ni mycket kosing?

Inlägg av Erxon »

966 kr hemma SE3 samt 117 kr i stugan SE2
Användarvisningsbild
roder99
Teslaägare
Inlägg: 287
Blev medlem: 02 maj 2019 17:49
Ort: Gävle

Re: Elstöd, fick ni mycket kosing?

Inlägg av roder99 »

60 sek, SE3. Dock bor jag i Ayia Napa på vintern så det är kyl o frys. Alla bäckar små...
-16 Model S 85D Multi-Coat Red
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart