Elstöd, fick ni mycket kosing?
Moderator: Redaktion
-
fnils
- Teslaägare
- Inlägg: 208
- Blev medlem: 03 jan 2024 21:44
Re: Elstöd, fick ni mycket kosing?
88 kr. Jag har ingen laddning hemma. Jag laddar oftast på jobbet och då är det ju gratis än så länge.
Tesla Model 3 Long Range Highland
-
Erxon
- elbilist
- Inlägg: 486
- Blev medlem: 17 jun 2018 22:00
-
roder99
- Teslaägare
- Inlägg: 287
- Blev medlem: 02 maj 2019 17:49
- Ort: Gävle
Re: Elstöd, fick ni mycket kosing?
60 sek, SE3. Dock bor jag i Ayia Napa på vintern så det är kyl o frys. Alla bäckar små...
-16 Model S 85D Multi-Coat Red
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart
-09 Think City Gul
-09 Think City Svart