Mikael; Tack för grattiset.

Yes, det är interiörpaketet med...så HEPA hängde med av bara farten. Vet dock inte när jag ska använda det i Sverige...

Där vi bor är det gott om frisk luft (är jag ganska säker på). Om man åker ner i nån tunnel då kanske...en tunnel fylld med riktigt sura kontinentlastbilar...då trycker jag gärna på den fina symbolen.

Du behöver inte alls vara avundsjuk, du har ju beställt! Väntan är också lite rolig.

Samma för
TeslaFool, din kommer vara minst lika läcker!
HelectriC; Hmm...underligt. Antar att den långa europa-plåten måste "bändas" fast längs med radien, så det är tvunget att håla. Om det inte är dubbelhäftande då...men det tänker jag inte kontrollera.

Håller med att nu ser skylten finfin ut på plats...så fin den blir, då vi måste ha den på.
Apkungen; Mmm, så är det. Den blå färgen lever sitt eget liv. Det jag menar med att den är extremt mycket snyggare i verkligheten, är att beroende på vartifrån du betraktar skapelsen, så har den en ny blå nyans. Helt grymt! Måste påpeka att det finns ett läge, då det är totalgrått på himlen (svensk normaldag), och man ser bilen från ovan, då blir färgen lite "platt".

Som en gråblå liksom utan metallic. Men vem (förutom jag) betraktar en bil från ovan?!
Skickar också med lite mer bilder för allas trevnad.

1. Precis invigt den nya breddade parkeringplatsen.
2. Samma, men med vattenspridare i förgrunden.

3. Samma med lite laddning. Så ofattbart smidigt!!!
4. Laddning vid Lagan (Fint ställe som rekommenderas, blir där igen nästa vecka på väg upp till Sthlm)