Medan jag väntar på leveransen av min nya model 3 så började jag undersöka möjligheterna kring PPF och hur man gör det själv.. Men det som jag saknar är en garage. Kan ni rekomendera någon lösning för att hitta en garage uthyres för max en månad där jag kan installera det själv? Bor i Jönköping och hittade ingenting, de flesta garage eller lokaler jag hittade svarade på min förfrågan att de inte vill hyra ut deras lokaler för en privat person. Nu tänker jag söka i en annan stad och bara boka airbnb eller liknade under tiden jag ska vara där eftersom det kommer att ta typ en vecka enligt det jag läste genom. Tänkte även att köpa ett portabel garage tält/carport och sätta den på uppfarten men jag tror inte att min gästgivare kommer att gilla detta... Jag har inget problem med att swisha någon privat för garage uthyres.
Vad tror ni?
EDIT: jag har tyvärr ingen facebook
installera ppf i en garage
Moderator: Redaktion
-
manneson
Re: installera ppf i en garage
Låter som betydligt jobbigare och dyrare än att låta nån göra det åt dig.
Men Model 3 är i min mening en bruksbil. PPF är slöseri. Nått stenskott här eller där sänker inte värdet på en bruksbil.
Men Model 3 är i min mening en bruksbil. PPF är slöseri. Nått stenskott här eller där sänker inte värdet på en bruksbil.