Äntligen ska jag få chans att se bilen, har inte kunnat vara med på visningarna i Stockholm och Göteborg.
Så det ska bli spännande att se om det man köpt "grisen i säcken" eller om den lever upp till förväntningarna...

Fler som ska dit?
Moderator: Redaktion
X-Model skrev:Jag har idag fått en inbjudan till en "Exlusiv inbjudan till Model X-visning i Malmö"![]()
Äntligen ska jag få chans att se bilen, har inte kunnat vara med på visningarna i Stockholm och Göteborg.
Så det ska bli spännande att se om det man köpt "grisen i säcken" eller om den lever upp till förväntningarna...![]()
Fler som ska dit?
Jag fick inbjudan igår och jag har inte beställt någon X, än.X-Model skrev:Hmm.... är det bara jag som fått inbjudan?
Då lär jag få mycket tid med bilen..![]()
Martinen: Det är kanske bara för x-köpare, men nog borde det finnas fler här som väntar på sin x...
Eh, de visar Model X men vill inte öppna och stänga dörrarna? Var det ett trasigt ex? Det verkar rätt konstigt...drakbane skrev:De var nice!
Mackor o skum grönsaksdricka.
O en djäkligt cool bil! Dock ville de inte visa måsvi..... Falkvingedörrarna!![]()
Starkaste? Din flickvän?Nicke Nyfiken skrev:Helt klart en cool bil. Men den där "måste ha" känslan infann sig inte riktigt, konstigt nog.![]()
Den kanske kommer när man får provköra.![]()
På visningen av Model S var jag helt såld och den "måste ha" känslan som infann sig då, är den näst starkaste jag känt i vuxen ålder.
bylund skrev:Eh, de visar Model X men vill inte öppna och stänga dörrarna? Var det ett trasigt ex? Det verkar rätt konstigt...drakbane skrev:De var nice!
Mackor o skum grönsaksdricka.
O en djäkligt cool bil! Dock ville de inte visa måsvi..... Falkvingedörrarna!![]()
Exakt!apkungen skrev:Starkaste? Din flickvän?Nicke Nyfiken skrev:Helt klart en cool bil. Men den där "måste ha" känslan infann sig inte riktigt, konstigt nog.![]()
Den kanske kommer när man får provköra.![]()
På visningen av Model S var jag helt såld och den "måste ha" känslan som infann sig då, är den näst starkaste jag känt i vuxen ålder.
Köpa en S60D nu och reservera en 3, såklart! När du sen vet mer om 3 inkl pris, förmågor, och leveranstid kan du bestämma om du vill nedgradera.Elbilspappan skrev:Dagens fråga - Vänta på Model 3 eller köpa en Model S60D......bra pris nu! hmmm