Mjukvaruuppdateringarna
Moderator: Redaktion
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Mjukvaruuppdateringarna
I bilen?Olleman skrev:Någon som vet var man kan se vad dom senast uppdateringarna har innehållit?

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Vart då, tycker jag gått igenom alla menyerBjelke skrev:I bilen?Olleman skrev:Någon som vet var man kan se vad dom senast uppdateringarna har innehållit?

Relese notesOlleman skrev:Vart då, tycker jag gått igenom alla menyerBjelke skrev:I bilen?Olleman skrev:Någon som vet var man kan se vad dom senast uppdateringarna har innehållit?
Är det inget nytt så är det inget nytt bara buggfixar och förbättringar
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Ok,tack!e5m1r skrev:Relese notesOlleman skrev:Vart då, tycker jag gått igenom alla menyerBjelke skrev:I bilen?Olleman skrev:Någon som vet var man kan se vad dom senast uppdateringarna har innehållit?
Är det inget nytt så är det inget nytt bara buggfixar och förbättringar
Jag tror att jag har hittat något nytt i den senaste releasen. Det står ju destination chargers i release notes och det var ju inget nytt så. Men om man pekar på en destination charger på kartan får man upp en fin ruta med info över stället där laddaren står. Om det finns wifi, övernattningsmöjlighet osv. Jag har inte sett det i första releasen. Eller har jag bara missat det kanske?
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14