BMW reklam
Moderator: Redaktion
BMW reklam
Hittade en av BMWs senaste tyska reklamfilmer. The next 100 years. Elbilen kör till sist om alla andra. Ganska coolt faktiskt.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Re: BMW reklam
Mitt i filmen säger dom att dom ska vara före tiden, vet inte om jag tycker dom är före Tesla, men ok, om dom vil tro det så 

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Fantastiskt positivt att se utvecklingen bara de senaste månaderna av detta. För bara ett halvår sedan ville inte en jäkel göra elbilar, nu slåss de om att hinna ikapp Tesla. Underbart.
Model S85D -15, "Voltaire"
- Niklas Z
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/niklas42449
Vi har nog "dieselgate" att tacka för mycket. Det och den succeartade lanseringen av Model 3.
Model 3 LR AWD, 2025, stealth grey med vit inredning.
Just det. Så är det. Och det faktum att utsläppsskandalerna och Model 3 lanseringen inträffade hyfsat samtidigt. Annars hade det inte hänt nånting tror jag.Niklas Z skrev:Vi har nog "dieselgate" att tacka för mycket. Det och den succeartade lanseringen av Model 3.
- Niklas Z
- Teslaägare
Ja, timingen är verkligen bra. Nästan så att man skulle kunna tro att den är regisserad.
Hm, jag får lite samma känsla. Jag gillar inte konspirationsteorier och så, men med tanke på att dieselgate har sitt ursprung i USA eller rent av i Kalifornien, så kan jag inte låta bli att tycka att det är ett väldigt lyckat sammanträffande.Niklas Z skrev:Ja, timingen är verkligen bra. Nästan så att man skulle kunna tro att den är regisserad.

Fast dieselgare inträffade ju i höstas och inte samtidigt med releasen. Jag tror inte det finns något samband annat än att det är enormt svårt att dra den föråldrade tekniken längre.
allt hänger ihop med chem trailsmati skrev:Hm, jag får lite samma känsla. Jag gillar inte konspirationsteorier och så, men med tanke på att dieselgate har sitt ursprung i USA eller rent av i Kalifornien, så kan jag inte låta bli att tycka att det är ett väldigt lyckat sammanträffande.Niklas Z skrev:Ja, timingen är verkligen bra. Nästan så att man skulle kunna tro att den är regisserad.

Model 3-24/Polestar 3-24
- Niklas Z
- Teslaägare
Antagligen har illuminati ett finger med i spelet också.HelectriC skrev:allt hänger ihop med chem trailsmati skrev:Hm, jag får lite samma känsla. Jag gillar inte konspirationsteorier och så, men med tanke på att dieselgate har sitt ursprung i USA eller rent av i Kalifornien, så kan jag inte låta bli att tycka att det är ett väldigt lyckat sammanträffande.Niklas Z skrev:Ja, timingen är verkligen bra. Nästan så att man skulle kunna tro att den är regisserad.

Wohoo, och säkert ett eller annat UFO ocksåNiklas Z skrev:Antagligen har illuminati ett finger med i spelet också.HelectriC skrev:allt hänger ihop med chem trailsmati skrev:Hm, jag får lite samma känsla. Jag gillar inte konspirationsteorier och så, men med tanke på att dieselgate har sitt ursprung i USA eller rent av i Kalifornien, så kan jag inte låta bli att tycka att det är ett väldigt lyckat sammanträffande.Niklas Z skrev:Ja, timingen är verkligen bra. Nästan så att man skulle kunna tro att den är regisserad.

UFOn ser jag dagligen. Har sällan koll på vad det är som flyger i skyn.mati skrev:Wohoo, och säkert ett eller annat UFO ocksåNiklas Z skrev:Antagligen har illuminati ett finger med i spelet också.HelectriC skrev:allt hänger ihop med chem trailsmati skrev:Hm, jag får lite samma känsla. Jag gillar inte konspirationsteorier och så, men med tanke på att dieselgate har sitt ursprung i USA eller rent av i Kalifornien, så kan jag inte låta bli att tycka att det är ett väldigt lyckat sammanträffande.Niklas Z skrev:Ja, timingen är verkligen bra. Nästan så att man skulle kunna tro att den är regisserad.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
UFOn ser jag dagligen. Har sällan koll på vad det är som flyger i skyn.[/quote]Svenssons skrev:Wohoo, och säkert ett eller annat UFO också