Att köra framåt eller backa in
Moderator: Redaktion
Att köra framåt eller backa in
Vissa gillar inte att behöva backa in på superladdarna, men vissa föredrar det så starkt att de gör det även om stationen är byggd för att köra rakt in.
Behöver jag nämna att den var norskregistrerad?Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Re: Att köra framåt eller backa in

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Blockar han inte den längst in? Nu ser det ju inte ut att vara brist på laddplatser dock 

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jo, han tar upp två platser på det sättet. Men, nej, det var inte kö.HelectriC skrev:Blockar han inte den längst in? Nu ser det ju inte ut att vara brist på laddplatser dock
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
krävs det för att blocka 2 platser med en tesla
ms 76132 "Eleamore"
- lator
- Teslaägare
Är väl inget problem. Bara att backa in borta i grusslänten..HelectriC skrev:Blockar han inte den längst in? Nu ser det ju inte ut att vara brist på laddplatser dock

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Blockerar gör han kanske med flit för att han vet att svenskar inte har koll på det där med laddare A och BHelectriC skrev:Blockar han inte den längst in? Nu ser det ju inte ut att vara brist på laddplatser dock

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Den platsen verkar inte bra byggd? Antingen löddeköpingestyle eller övrig backa in.
Tycker hon gör helt rätt
Tycker hon gör helt rätt

Enligt Tesla-Bjørn så påverkar det bara bil #2. Bil #1 får all energi den efterfrågar och det som finns över går till bil #2.Pontus skrev:Blockerar gör han kanske med flit för att han vet att svenskar inte har koll på det där med laddare A och BHelectriC skrev:Blockar han inte den längst in? Nu ser det ju inte ut att vara brist på laddplatser dock
Så som först inkopplad ska man inte behöva vara orolig.
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Jag var på väg att göra samma sak själv i Gävle i förra veckan när jag laddade (även fast jag inte har norskt pass
). Det är gott om plats framför och jag gillar att backa in så jag kommer iväg snabbt. Vanans makt också.
Dock.... Som den lydiga svensk man är så körde jag rakt in....

Dock.... Som den lydiga svensk man är så körde jag rakt in....

P85D, 21 BBS, Wrapzone satin, panorama, autopilot, luftfjädring, NG säten, Ultra HIFI synth osvosv.
Sponsra min Roadster2! http://---
Sponsra min Roadster2! http://---