Och så en helt, totalt orelaterad video på det:
(Fast nu är det väl snart dags igen för en av hybris sedvanliga postdiarréer innan han går under jorden igen så jag får njuta medan det varar

Moderator: Redaktion
Nej, bara ungefär hälftenFeddan skrev:Har alla 3000 varit välformulerade, informativa inlägg?
Hehe, sant.Bjelke skrev:Inte lätt å hänga med i svängarna här, men du kommer väl in på 4000 snart iaf
Edit: Du leder ju stort i en mycket coolare liga
Bilbytarrejset eller postrejset?danni skrev:Jag är inte ens med i rejset längre
Hahaha, jag har resignerat från bägge dessa rejs. Jag trodde jag var en frekvent bilbytare också (har haft nya bilar av årsmodell 12, 13, 14, 15 och nu 17) men du har fått mig att inse att jag är en amatör även på den fronten.Tars skrev:Bilbytarrejset eller postrejset?danni skrev:Jag är inte ens med i rejset längre
Hoppsan, inte märkte jag det heller. Fel bild i avataren dessutom. Mycket att fixa nuBjelke skrev:Jag lyckade iaf pricka in en till här på 3000![]()
Herregud!Remuz skrev:Hoppsan, inte märkte jag det heller. Fel bild i avataren dessutom. Mycket att fixa nuBjelke skrev:Jag lyckade iaf pricka in en till här på 3000![]()
Pssst.... Du ger bort fri SuC...Tars skrev:Herregud!Remuz skrev:Hoppsan, inte märkte jag det heller. Fel bild i avataren dessutom. Mycket att fixa nuBjelke skrev:Jag lyckade iaf pricka in en till här på 3000![]()
Besvikelsen är obeskrivlig Remuz!
Samma sak härlator skrev:Pssst.... Du ger bort fri SuC...Tars skrev:Herregud!Remuz skrev:Hoppsan, inte märkte jag det heller. Fel bild i avataren dessutom. Mycket att fixa nuBjelke skrev:Jag lyckade iaf pricka in en till här på 3000![]()
Besvikelsen är obeskrivlig Remuz!
Sa han i sitt 9500:e inlägg...Bjelke skrev:Samma sak härlator skrev:Pssst.... Du ger bort fri SuC...
Snart blir det tårta. En 3D-utskriven sådan antar jag.lator skrev:Sa han i sitt 9500:e inlägg...Bjelke skrev:Samma sak härlator skrev:Pssst.... Du ger bort fri SuC...
mati skrev:Snart blir det tårta. En 3D-utskriven sådan antar jag.lator skrev:Sa han i sitt 9500:e inlägg...Bjelke skrev:Samma sak härlator skrev:Pssst.... Du ger bort fri SuC...