Julklapp
Moderator: Redaktion
- lator
- Teslaägare
Re: Julklapp
Både bild och namn på en legend i dessa kretsar. Trevligt!
Är det den nya grå på muggen?

Är det den nya grå på muggen?
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Jag fick också en liten julklapp igår och var nedanstående meddelande på My Tesla så nu blir julhelgen lång och nästa steg blir väl mugg och kalsingar.
UPPHÄMTNING
Stockholm Infracity Servicecenter
Kanalvägen 16 194 61 Upplands Väsby Sweden
Karta
Upphämtningstid
Tuesday, December 30
13:00
UPPHÄMTNING
Karta
Upphämtningstid
Tuesday, December 30
Svart på muggen. Grå blir det i Mars.
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
- lator
- Teslaägare
Blir ju fint inför nyårsfirandet!leiflodde skrev:Jag fick också en liten julklapp igår och var nedanstående meddelande på My Tesla så nu blir julhelgen lång och nästa steg blir väl mugg och kalsingar.
UPPHÄMTNING
Karta
Upphämtningstid
Tuesday, December 30
Hur ser specen ut? Vit S85 som försvinner i snön eller en het röd P85+ som gör att snön smälter...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Idag kör jag en MC Red maxutrustad P85+. I Mars blir det en grå maxutrustad P85D (minus interiörpaketet)
Den röda är in your face hot sport och mycket uppmärksamhet. Den gråa är mer stilfull och business diskret. Får byta färg när jag byter bil.
Den röda är in your face hot sport och mycket uppmärksamhet. Den gråa är mer stilfull och business diskret. Får byta färg när jag byter bil.

Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
lator
Nu kommer jag mest att använda bilen som en vanlig bruksbil i tjänsten och i Skåne finns inte mycket snö som behöver smältas så jag kom fram till följande konfiguration:
S85
Vit
Panoramatak
19-tums
Svart nappaskinn
Teknikpaket med autopilot
köldpaket
Audiopaket
Vinterhjul
När jag byggde bilen tyckte jag att 19-tums såg bra ut men efter att ha sett 21-tums hjulen i verkligheten kanske jag kommer att försöka byta sommarhjulen till 21-tums.
Nu kommer jag mest att använda bilen som en vanlig bruksbil i tjänsten och i Skåne finns inte mycket snö som behöver smältas så jag kom fram till följande konfiguration:
S85
Vit
Panoramatak
19-tums
Svart nappaskinn
köldpaket
Audiopaket
Vinterhjul
När jag byggde bilen tyckte jag att 19-tums såg bra ut men efter att ha sett 21-tums hjulen i verkligheten kanske jag kommer att försöka byta sommarhjulen till 21-tums.
u kommer jag mest att använda bilen som en vanlig bruksbil i tjänsten och i Skåne finns inte mycket snö som behöver smältas så jag kom fram till följande konfiguration:
S85
Vit
Panoramatak
19-tums
Svart nappaskinn
köldpaket
Audiopaket
Vinterhjul
Eftersom jag när en så usel bilförare med trotoarkanter m.m. så skulle jag vilja byar mina 21" hjul till 19". Vore det nåt?
S85
Vit
Panoramatak
19-tums
Svart nappaskinn
köldpaket
Audiopaket
Vinterhjul
Eftersom jag när en så usel bilförare med trotoarkanter m.m. så skulle jag vilja byar mina 21" hjul till 19". Vore det nåt?
@claeshultman: Har du redan fått kött tjyvar så kanske han inte är lika intresserad av bytet 

- lator
- Teslaägare
Låter ju vettigt detta. Om du hade huserat häruppe så vore det risk för att den blev svårhittad fast antagligen skulle ju taket synas om värmen var på i bilen. Inte det varmaste med panorama vad jag har förstått...leiflodde skrev:lator
S85
Vit
Panoramatak
19-tums
Svart nappaskinn
köldpaket
Audiopaket
Vinterhjul