Tack för alla svaren!
Leasing firmorna, som äger att man måste be om tillstånd inmanande man gör ingrepp på bilen, har ni frågat dem först?
Opti-Coat Pro
Moderator: Redaktion
Re: Opti-Coat Pro
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Har svårt att tänka mig att leasing bokagen ser skyddsåtgärder som ingrepp. Men då olika bolag ser olika på detta så är det bäst att fråga ditt bolag och inte oss tyckare.bjelkeman skrev:Tack för alla svaren!
Leasing firmorna, som äger att man måste be om tillstånd inmanande man gör ingrepp på bilen, har ni frågat dem först?

Tesla Model Y
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Ökar Opticoat behandlingen förmånsgrundande? Eller räknas det som tvätt och underhåll?
Tesla Model Y
Jag har ingen koll på hur leasingbolag resonerar, men WrapZone rekommenderade mig att meddela mitt försäkringsbolag att jag har lagt på en stenskottsfolie så att den merkostnaden kommer med när de ska reglera en eventuell framtida olycka / skada. Jag har inte gjort det utan bara sparat kvittot. Borde väl räcka, tycker jag.gellerstam skrev:Har svårt att tänka mig att leasing bokagen ser skyddsåtgärder som ingrepp. Men då olika bolag ser olika på detta så är det bäst att fråga ditt bolag och inte oss tyckare.bjelkeman skrev:Tack för alla svaren!
Installerat 13,2 kWp solceller