Gratis laddning/parkering i Landskrona

Tips du vill dela med dig om hur bilarna kan laddas. Laddkartor, laddkort, kontakter, utomlands, etc.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
drakbane
Teslaägare

Gratis laddning/parkering i Landskrona

Inlägg av drakbane »

Har företaget ett stenkast från venterminalen, med möjlighet att parkera o ladda 16A/3-fas, vid en resa till ön i Öresund.
Så bara o höra av sej om man ska till Hven.

Eller bara ska till Landskrona, de e snart karneval i stan.

#TCSCHARGING
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Användarvisningsbild
Shven
Teslaägare

Re: Gratis laddning/parkering i Landskr

Inlägg av Shven »

Har hittills letat förgäves efter att få laddat min Tesla i väntan på att komma över till Ven. Det finns en-fas vid kyrkan o Elverket men trefas vid Ventrafiken hade jag ingen aning om.
Var finns el-uttaget vid Ventrafiken?
Har ett ytterligare tips. Det finns ett 3x32 amp alldeles utanför ingången till Coop-forum i Landskrona.
Användarvisningsbild
FruDrakbana
Teslaägare

Re: Gratis laddning/parkering i Landskrona

Inlägg av FruDrakbana »

Shven skrev:
Har hittills letat förgäves efter att få laddat min Tesla i väntan på att komma över till Ven. Det finns en-fas vid kyrkan o Elverket men trefas vid Ventrafiken hade jag ingen aning om.
Var finns el-uttaget vid Ventrafiken?
Har ett ytterligare tips. Det finns ett 3x32 amp alldeles utanför ingången till Coop-forum i Landskrona.
Uttaget i inlägget ovanför är på vårt företag ca 100 m dvs gångavstånd från terminalen.

Kommer man långväga är det smidigt att får bilen mer eller mindre fulladdad när man ska åka hem från sitt besök på underbara Ven.

Naturligtvis är elen miljöcertifierad Bild

Skickat från min fantastiska iPhone med Tapatalk
Fri SuC = http://---

Kör arvegods; Multivit ute o nattsvart inne, rejält plåttak, stålgung, gen2 säte, oblanka träimitationer, köra fort, själv o längre samt kalltsomfankit, extralampor inne o ute o en död ko som armstöd.
Skriv svar