Enligt Teslas laddnings-rekommendationssida ska uppladdning.nu finnas som både iOS och Android-app. Kan dock inte hitta den i App Store?
Är det någon som vet om detta stämmer och hur man isf får tag på den? Det suger ju verkligen att behöva leta via Tesla-browsern (eller för den delen i telefon-browsern) utan denna vill man ju verkligen ha som en app, helt med offline-funkltionalitet.
Uppladdning.nu som app?
Moderator: Redaktion
Uppladdning.nu som app?
MY LR, Pearl White
Re: Uppladdning.nu som app?
Tror jag läste att de redan hade en app 2010. Sen om den är uppdaterad eller inte vet jag inte. Hittar inget på det nu heller.
Däremot finns det en norsk app som skall ha laddststionerna i Skandianavien med. Den heter ladestatjoner.no
Ni som har lite koll kan väl säga om den är uppdaterad. Såg att de gjort programuppdatering 24 juli i år. Så något måste ju hända där.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Däremot finns det en norsk app som skall ha laddststionerna i Skandianavien med. Den heter ladestatjoner.no
Ni som har lite koll kan väl säga om den är uppdaterad. Såg att de gjort programuppdatering 24 juli i år. Så något måste ju hända där.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Svart X90D, bokat en M3.
Kör pluggshare som app
Uppladdning.nu får du tenkelt på tesla skärmen
Uppladdning.nu får du tenkelt på tesla skärmen
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Laddade ner appen för iPhone. Fungerar inte för mig. Startar med att ladda data och slutar aldrig med det.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Nu kör jag Android så har ingen koll på iOS men jag tycker det fungerar ok med mobil browsern. Har skapat en länk som jag lagt direkt bland övriga bil-appar. elbnb.se använder uppladdning.nu databasen om den web-sidan funkar bättre - känns lite snabbare för mig i mobilen. De verkar dock tyvärr inte heller ha någon native app.
Offline-funktionalitet har du inte i t.ex. Plugshare heller vad jag vet.
Offline-funktionalitet har du inte i t.ex. Plugshare heller vad jag vet.
Har testat lite med Charger Finder för android. Laddar från uppladdning.nu, men tycker webben är bättre.
Model S 90D 21" Silver Turbin, AP2.0, Mcu2, CSS, Fri SuC
Model 3 AWD med krok beställd leverans 190914...blev 190924 nästan julafton, Falcor är hon döpt till, med FOB
Mercedes B-250 E
Member of Tesla.Skåne TG, Fossilfri sedan 2018-02-01!
Model 3 AWD med krok beställd leverans 190914...blev 190924 nästan julafton, Falcor är hon döpt till, med FOB
Member of Tesla.Skåne TG, Fossilfri sedan 2018-02-01!
Har uppladdning.nu ett publikt api? Isf var hittar jag det?
En vecka kvar på semestern och regn i sikte. Mao perfekt tid att koda lite
En vecka kvar på semestern och regn i sikte. Mao perfekt tid att koda lite

MY LR, Pearl White
Samma här. Kanske är en uppdatering på väg till App Store om den uppdaterades på Google Paly för ett par dagar sedan?bjelkeman skrev:Laddade ner appen för iPhone. Fungerar inte för mig. Startar med att ladda data och slutar aldrig med det.
MY LR, Pearl White