Väldigt nöjd!

Moderator: Redaktion
Sakta men säkert rullar dem utAlbin skrev:Hej, hur går det med leveranserna?e5m1r skrev:Mattorna kom igår
Leveranser börjar sakta men säkert
Ett litet present kommer till alla som föhandsbeställt
Kulippodrome skrev:Fick mina mattor häromdagen och vill bara meddela att dom känns mycket rediga, stadig gummimatta utan odör!
Väldigt nöjd!
Köpte till frunk och trunk och kan såklart bara uttala mig om dom.e5m1r skrev:Kul
Kvaliteten är verkligen bra mjuka ingen lukt alls
Hur är passformen ? Har faktiskt inte tillgång till en 3a så bara sett det på bild
Finns kolfiber wrap ( vinyl ) samt stänkskydd har inte hunnit lägga upp änMiguel skrev:Är det fortfarande möjligt att var med på mattpaketet? Såg även lite andra detaljer såsom lampor som var intressant. Synd att det inte finns vinyl wrap.
De levererar bara om det är skickat till företag annars får man hämta på ett serviceställepinussen skrev:Mitt paket har snurrat runt inne hos DHL i Rosersberg sen i torsdags, får se när de tänker leverera det
Det är bara att lägga beställning på exclusiveparts.semwest skrev:Jag köper gärna ett mattpaket till kupén om det finns, samma pris som i trådstarten?
Hmm då borde de skicka vidare till något servicesställe. Nu står det bara att de inte har körning hit just idag. Varje dag.e5m1r skrev:De levererar bara om det är skickat till företag annars får man hämta på ett serviceställepinussen skrev:Mitt paket har snurrat runt inne hos DHL i Rosersberg sen i torsdags, får se när de tänker leverera det
Det är en liten present till dem som förhandsbokade även priset på mattorna var något lägre då.snowtroll skrev:Jag kan endast påstå att de täcker golvet bättre för mitten passagerare bak, samt att det ingår i kittet för alla ställen
Golv fram h/v
Golv bak, hela
Golv trunk
Golv undertrunk
Golv frunk
Och en surpajs, en Tesla kort hållare! Awesome!
2000 är inte riktigt hela bilen sen har priset gått upp något efter att förbokningar stängdesOggechef skrev:Hej,
Ursäkta kanske dum fråga är det ett set på 5 olika mattor för att täcka allt i bilen?
Kostnad 2000 kr?
Hur sköts betalningen?
Lagerlsaldon ska stämma på exclusiveparts.seuffe_74 skrev:Finns det kvar?
Det var medvetet så du kan ta extra turpinussen skrev:Hämtat ut idag på ett helt annat service point än den som ligger 1 km bort, outgrundliga äro transportföretagens vägar. Fick i alla fall en trevlig kvällstur
Mattorna såg trevliga ut, ska lägga in dom i morn.
Skickat från min Lenovo YB1-X90F via Tapatalk