Hur många kan tänka sig att köpa nedan
Behöver få ihop 50st
Priset kommer hamna på ca 1000kr inkl moms.
Går även att komplettera med trunk frunk för ytligare 1000kr
Senast redigerad av e5m1r, redigerad totalt 1 gånger.
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Hur många kan tänka sig att köpa nedan
Behöver få ihop 50st
Priset kommer hamna på ca 1000kr inkl moms.
Går även att komplettera med trunk frunk för ytligare 1000kr
Jag är med.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Har du mer information om mattorna? Recensioner av kvalitet osv? Är det Kina import?
Kina silikon ej konstiga oljor direkt från fabrik så måste köpa många samt frakta med båt väger lite 50st
Ska kolla upp lite mer och säkerställa allt liksom alla kostnader ( blir en del avgifter i hamn + transport från hamn )
Kul att intresset finns
När jag har allt klart lägger jag upp beskrivning och öppnar för förhandsbokning
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Intresserad. Dock bara till kupén.
Vill gärna se hur mattorna som följer med bilen, SR+ ser ut först.
Det följer väl inte med några mattor alls till SR+? Eller det kanske bara var SR?
Ska inte följa med några alls nej.
24 Juni 2019, 15:17: Pearl White SR+ Model 3 Uthämtad 4 Juni 2021, 14:40: Ultra Red SR+ Modell 3 Uthämtad! 20 Mars 2025, 15:00, Tesla såld
22 Mars 2025, 16:00, ID.7 Pro Inköpt!
Det skulle varit intressant om det fanns en bättre design på förarsidan där slasket från vänsterskon (på stödet) samlas upp i mattan istället för att rinna ned under mattan.
Tesla Model Y P, AP, -22 Tesla Model 3 LR AWD, FSD, -19 BMW i3, -18
Reservation Cybertruck Tri Motor AWD RN1127948XX
Reservation Cybertruck Dual Motor AWD RN1129110XX
Det skulle varit intressant om det fanns en bättre design på förarsidan där slasket från vänsterskon (på stödet) samlas upp i mattan istället för att rinna ned under mattan.
Då kostar det Vill inte skapa en subdsiskussion i denna tråden, men Maxpider.
Senast redigerad av Jeppe_E, redigerad totalt 1 gånger.
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017