Riktigt snygg i solljuset, signature red... har haft lite svårt för den tidigare och tyckt att den var för vinröd, men den här bilen i kombination med vita klädseln var ju riktigt fin!
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Riktigt snygg i solljuset, signature red... har haft lite svårt för den tidigare och tyckt att den var för vinröd, men den här bilen i kombination med vita klädseln var ju riktigt fin!
Kanske borde heta Devil Red med den nummerplåten
Tesla Model 3 reserverad, kör hybrid (Kia Niro) så länge.
Jag såg en vit Model X P90D med gröna bilhandlarskyltar på Centralvägen i Täby idag på lunchen. Provkörningsbilen i Täby är ju en silverfärgad 90D så jag vet inte vad det kan ha varit för bil jag såg. Ingen bild tyvärr, jag körde bil.
Jag såg en vit Model X P90D med gröna bilhandlarskyltar på Centralvägen i Täby idag på lunchen. Provkörningsbilen i Täby är ju en silverfärgad 90D så jag vet inte vad det kan ha varit för bil jag såg. Ingen bild tyvärr, jag körde bil.
Den är på bild högre upp i tråden, det är också Täbys provkörningsbil. Åtminstone enligt killen som körde, teslaanställd.
Ha, det hände idag i alla fall. Bilden är tagen i garaget i Täby C efter min provkörning alldeles nyss! Jag har kört X tidigare men jag ville utvärdera komfort och buller med 22" fälgarna. Att jag samtidigt fick prova P90D var en oväntad men trevlig bonus.
Tesla i Malmö har 2st Model X en EU och en US variant.
En av dessa kan vi spotta i dag på Tisdagssträffen i Löddeköping
Model S 90D 21" Silver Turbin, AP2.0, Mcu2, CSS, Fri SuC
Model 3 AWD med krok beställd leverans 190914...blev 190924 nästan julafton, Falcor är hon döpt till, med FOB Mercedes B-250 E
Member of Tesla.Skåne TG, Fossilfri sedan 2018-02-01!
Model S 90D 21" Silver Turbin, AP2.0, Mcu2, CSS, Fri SuC
Model 3 AWD med krok beställd leverans 190914...blev 190924 nästan julafton, Falcor är hon döpt till, med FOB Mercedes B-250 E
Member of Tesla.Skåne TG, Fossilfri sedan 2018-02-01!
Marcello på Mr CAP i Almedal jagade ikapp mig på parkeringen här idag, och var alldeles till sig över att de hade en svart Model X som de skulle få göra fin idag. Är det någon här som äger den?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Marcello på Mr CAP i Almedal jagade ikapp mig på parkeringen här idag, och var alldeles till sig över att de hade en svart Model X som de skulle få göra fin idag. Är det någon här som äger den?
har vi inte ganska bra pejling på de som hänger på forumet och har MX i beställning? Tror att personen i fråga hade outat sig om hen hade tagit leverans redan och frekventerar detta forum men det kan ju vara en ny medlem? i så fall: make yourself heard! vi har många frågor
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Enligt Bil Sweden så är det nu 10 st Model X som är påställda (tagna i trafik) i Sverige, varav 9 st nu i augusti
Ett antal av dessa är väl dock påställda av Tesla Motors som demobilar som t.ex. RPD586 och kanske även XPP118. Misstänker att siffran för påställda Model X kanske kan dubblas efter nästa vecka.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Enligt Bil Sweden så är det nu 10 st Model X som är påställda (tagna i trafik) i Sverige, varav 9 st nu i augusti
Ett antal av dessa är väl dock påställda av Tesla Motors som demobilar som t.ex. RPD586 och kanske även XPP118. Misstänker att siffran för påställda Model X kanske kan dubblas efter nästa vecka.
De ställer inte på demobilarna längre vad det verkar. I alla fall inte i Stockholm. De körs med saluvagnsskylt istället.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Det stod en precis nyuppackad MX i Mölndal igår, fortfarande utan regskyltar och nån hade skrivit Gothenburg på vindrutan. Jag fick bara titta från utsidan eftersom det var en kundleverans.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Det stod en precis nyuppackad MX i Mölndal igår, fortfarande utan regskyltar och nån hade skrivit Gothenburg på vindrutan. Jag fick bara titta från utsidan eftersom det var en kundleverans.
Du inser att det är direkt kickban på att skriva såhär utan att också skriva vad det var för färg exteriört + interiört, fälgar, motor och batteri, etc? Annars kan ju inte den framtida ägaren veta att just hens bil kommit in!
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com