Jag tänker likadant. Får jag inbytesbonus och nollorna så spelar inte annat så stor roll. Inte ens att autopiloten inte är igång om man ska byta fil på motorvägen.Grytet skrev: ↑20 okt 2025 23:36Har lagt en beställning på en Stealth Gray med preliminär leverans i november. Hoppas på leverans innan årsskiftet så jag kan nyttja både inbytesbilen och 0 % räntan. Bör jag vara orolig? Det är min första Tesla, så jag är lite osäker på hur pålitliga deras leveransdatum brukar vara.
0-räntekampanj även Q4?
Moderator: Redaktion
-
Re: 0-räntekampanj även Q4?
- Andreasrh
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/andreas737353
vrid_i_skogen skrev: ↑21 okt 2025 06:27Tack för förtydligandet. I eftermiddag åker jag och hämtar inbytesbilen.Andreasrh skrev: ↑20 okt 2025 22:22Det dök upp som ett av stegen i appen med inbytesbil. Tyvärr fanns inte den jag ville byta in där utan en annan som jag också skickat in om, då fanns en knapp under det valet för den bilen där jag kunde skicka in på nytt för en annan bil, tog bara någon timme så var rätt bil där istället. Skickade sedan bilder på en torsdag eller fredag och hade slutgiltigt bud på måndagen.
Antar också att du skulle kunna ringa dom efter du lagt din order så lägger dom in rätt bil direkt. Men är det den sista du skickat in borde det vara den som kommer upp.
-
Vilken typ av bilder är det som de önskar att man tar på bilen? Från vilka vinklar, hur många osv?Andreasrh skrev: ↑21 okt 2025 06:59vrid_i_skogen skrev: ↑21 okt 2025 06:27Tack för förtydligandet. I eftermiddag åker jag och hämtar inbytesbilen.Andreasrh skrev: ↑20 okt 2025 22:22Det dök upp som ett av stegen i appen med inbytesbil. Tyvärr fanns inte den jag ville byta in där utan en annan som jag också skickat in om, då fanns en knapp under det valet för den bilen där jag kunde skicka in på nytt för en annan bil, tog bara någon timme så var rätt bil där istället. Skickade sedan bilder på en torsdag eller fredag och hade slutgiltigt bud på måndagen.
Antar också att du skulle kunna ringa dom efter du lagt din order så lägger dom in rätt bil direkt. Men är det den sista du skickat in borde det vara den som kommer upp.Du kan göra din beställning redan nu, sedan tar du foton osv efter du hämtat bilen. Och efter några dagar när du får slutgiltigt inbyteserbjudande behöver du del 1 av registreringsbeviset, de vill ha ett foto av det när du accepterar budet.
- Andreasrh
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/andreas737353
Framifrån, bakifrån, höger och vänster. Framsätena, instrumentpanelen och en fälg/däck. Om jag inte minns helt fel.
Och såklart lite närmre bilder på alla skador man rapporterar in.
Och såklart lite närmre bilder på alla skador man rapporterar in.
-
Det visade sig att det bara finns en nyckel till bilen jag tänkte köpa. Accepterar Tesla detta?
- T4s
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/tobias894955
Snacka med Tesla istället. https://www.tesla.com/sv_se/callbackvrid_i_skogen skrev: ↑21 okt 2025 10:48Det visade sig att det bara finns en nyckel till bilen jag tänkte köpa. Accepterar Tesla detta?
-