Väntrum model Y Juniper
Moderator: Redaktion
-
Tesladriver99
Re: Väntrum model Y Juniper
Då har jag haft min Juniper i lite mer än en vecka! Otroligt fin bil som känns betydligt mer gedigen och välbyggd än den tidigare modellen. Tyst och känns väldigt premium i alla material i inredningen. Väldigt fina dämpare som ger bilen en väldigt mjuk, men samtidigt sportig gång. Helnöjd! Leveransen gick bra, men tog väldigt lång tid. Inga problem med inbytet (dock en skrotbil). Har väntat sen Oktober, men var värt väntan ändå.
Re: Väntrum model Y Juniper
Jag hade april på min i appen från början men sedan några dagar så står det inget datum alls. Jag sitter lite mitt i mellan bilar och funderar på att hoppa av då jag inte kan vara säker att få ta del av räntekampanjen.Fenix skrev: ↑10 feb 2026 22:20Exakt samma jag beställde, den 8/11 2025, beräknad leverans 10-31mars, dock fått varken vin eller reg, ska bli intressant att se vem av oss som får först, enligt säljaren på tesla i malmö så har dom ett väldigt sofistikerat kösystem .....minid skrev: ↑10 feb 2026 21:50Hej,
Ny medlem och snart ny teslaägare om allt går som det ska.
Beställde en MY LR AWD 30/1. Vit med svart inredning och cross flow fälgar.
Vågar man hoppas på att den dyker upp innan 31 Mars så man får ta del av räntekampanjen?
Känns som när man läser att vissa färgställningar kommer snabbare än andra trots att det står april på alla färgerna.