Mellan 2 Teslor.....i 570 dagar!
Moderator: Redaktion
- jeppe_sthlm
- Teslaägare
Re: Mellan 2 Teslor.....i 570 dagar!

Model S Standard Range Raven
- Datordoktorn
- Teslaägare
Ni är ju bara för goa!
Även jag lämnade ett bidrag men....var skrev ni in ”Datordoktorn” som referens? Jag missade tydligen det och fick bara nåt tråkigt nummer istället...
Även jag lämnade ett bidrag men....var skrev ni in ”Datordoktorn” som referens? Jag missade tydligen det och fick bara nåt tråkigt nummer istället...

Senast redigerad av Datordoktorn, redigerad totalt 1 gånger.
Blå S75 AP2 beställd o avbeställd (pga sjukdom)
Leaf Tekna 2015
Blå S75D, vit insida, pano, AP, premium, kolfiber
Elskåp (e-NV200 2017)
Deläger Leaf 2021, Zoe 2017 & Ora 2022....
http://---
- Datordoktorn
- Teslaägare

Senast redigerad av Datordoktorn, redigerad totalt 1 gånger.
Leaf Tekna 2015
Elskåp (e-NV200 2017)
...tycker jag har hyfsad koll på e-tjänster, men hur/var märker man gåvan "datadoktorn"?
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
I meddelandemans71 skrev:...tycker jag har hyfsad koll på e-tjänster, men hur/var märker man gåvan "datadoktorn"?
Model S P85DL+
- Datordoktorn
- Teslaägare
Måste säga att jag blir ganska berörd av att det finns folk på det här forumet som, utan att ens känna mig, bara hystar in pengar till Cancerfonden.
Cancer drabbar i princip ALLA på ett eller annat sätt, antingen som direkt drabbad eller anhörig så forskningen gynnar alla, både personligt och samhällsekonomiskt.
På den här resan har jag lärt mig väldigt, väldigt mycket om just "min" cancerform och även om njursvikt så om nån har liknande problematik eller vill veta mer om sånt här så kontakta gärna mig.
Jag visste absolut ingenting om det här innan jag blev sjuk och hade inte en aning om vad jag hade framför mig.
Sen, helt ärligt, så var den här tråden inte tänkt som nån "gnäll och tycka synd om mig" tråd, så jag hoppas ingen uppfattar det så utan jag vill mest berätta hur jäkla taggad jag är att få hämta ut min bil på tisdag!
För övrigt så är jag väldigt pigg nu, hade det inte varit för mina njurar så skulle jag jobbat heltid igen. Fast jag vet förstås att min långtidsprognos är rätt mörk.
Cancer drabbar i princip ALLA på ett eller annat sätt, antingen som direkt drabbad eller anhörig så forskningen gynnar alla, både personligt och samhällsekonomiskt.
På den här resan har jag lärt mig väldigt, väldigt mycket om just "min" cancerform och även om njursvikt så om nån har liknande problematik eller vill veta mer om sånt här så kontakta gärna mig.
Jag visste absolut ingenting om det här innan jag blev sjuk och hade inte en aning om vad jag hade framför mig.
Sen, helt ärligt, så var den här tråden inte tänkt som nån "gnäll och tycka synd om mig" tråd, så jag hoppas ingen uppfattar det så utan jag vill mest berätta hur jäkla taggad jag är att få hämta ut min bil på tisdag!
För övrigt så är jag väldigt pigg nu, hade det inte varit för mina njurar så skulle jag jobbat heltid igen. Fast jag vet förstås att min långtidsprognos är rätt mörk.
Leaf Tekna 2015
Elskåp (e-NV200 2017)
- jeppe_sthlm
- Teslaägare
Jag har levt nära cancer i ett par år. Min mor gick bort för bara en månad sedan, så jag har en hygglig bild av vad du går igenom.
Det är fruktansvärt orättvist! Min mor fick dock fantastisk vård och hade en bra livskvalitet den större delen av tiden från det att hon fick sin diagnos till att hon lämnade oss. Hon hade en otroligt positiv inställning till allt och det tror jag gav henne styrka att orka med.
Om man kan ge ett litet hejarop eller klapp på axeln med en symbolisk gåva, så är det en no-brainer.
Njut nu av bilen och livet!!
Det är fruktansvärt orättvist! Min mor fick dock fantastisk vård och hade en bra livskvalitet den större delen av tiden från det att hon fick sin diagnos till att hon lämnade oss. Hon hade en otroligt positiv inställning till allt och det tror jag gav henne styrka att orka med.
Om man kan ge ett litet hejarop eller klapp på axeln med en symbolisk gåva, så är det en no-brainer.
Njut nu av bilen och livet!!
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
- Datordoktorn
- Teslaägare

Leaf Tekna 2015
Elskåp (e-NV200 2017)
- jeppe_sthlm
- Teslaägare
Hahaha - vilken skön skylt 
Snygg färg! Hade varit mitt förstahandsval om jag beställt en ny bil

Snygg färg! Hade varit mitt förstahandsval om jag beställt en ny bil
Oj, jag som är tysk läste såklart olja. OE är ju ett vanligt sätt att skriva Ö på tyska. Med den bilen kan du aldrig åka till Tyskland.
Grattis till bilen. Rätt färg dessutom.

Grattis till bilen. Rätt färg dessutom.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Absurt osannolik regplåt på en Tesla ju! 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
DEN skylten var ju skojig
det första jag läste var också ÖL=olja på tyska.

det första jag läste var också ÖL=olja på tyska.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
För att spåra ur denna tråd lite så då det finns ett antal här som arbetar inom IT måste väl denna skylt vara optimal?
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Erxon skrev:För att spåra ur denna tråd lite så då det finns ett antal här som arbetar inom IT måste väl denna skylt vara optimal?

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

URL 404 var nog det bästa jag sett på en regplåt. Skrattade galet. Tack för den!
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
HahahaErxon skrev:För att spåra ur denna tråd lite så då det finns ett antal här som arbetar inom IT måste väl denna skylt vara optimal?
URL404

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Erxon skrev:För att spåra ur denna tråd lite så då det finns ett antal här som arbetar inom IT måste väl denna skylt vara optimal?

S75D