Liten, smidig, snygg, bra magnethållare till mobilen

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
mans71
Teslaägare

Re: Liten, smidig, snygg, bra magnethållare till mobilen

Inlägg av mans71 »

Jocce skrev:
mans71 skrev:
Förlåt en kanske lite dum fråga, men varför har ni inte bara kvar telefonen i fickan? Varför ska den hänga på display i bilen?
För att jag använder telefonen mellan varven i bilen. Då den hänger i en hållare så är det helt i sin ordning enligt lagen.

/Jocce
Såklart, menade inte att vara anklagande, var bara nyfiken på varför en sån magnet behövs. Jag har nog för kort till jobbet och för lite köer för att ha känt ett behov.
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Användarvisningsbild
Jocce
Teslaägare

Re: Liten, smidig, snygg, bra magnethållare till mobilen

Inlägg av Jocce »

mans71 skrev:
Jocce skrev:
mans71 skrev:
Förlåt en kanske lite dum fråga, men varför har ni inte bara kvar telefonen i fickan? Varför ska den hänga på display i bilen?
För att jag använder telefonen mellan varven i bilen. Då den hänger i en hållare så är det helt i sin ordning enligt lagen.

/Jocce
Såklart, menade inte att vara anklagande, var bara nyfiken på varför en sån magnet behövs. Jag har nog för kort till jobbet och för lite köer för att ha känt ett behov.

Bara till och från jobbet spenderar jag ca 30 minuter i varje riktning, på en bra dag. Dessutom på bra motorväg där AP fungerar bra. Så sitter mobilen bra kan man faktiskt läsa ett snabbt meddelande eller två t.ex. ;)

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Skriv svar