Nein, men fasen va intressant! Tack för tipset!Elputte skrev:Werzion! Har du sett reklamen på Taxi Stockholm om Nollzon.se. Ett sätt för företag att endast beställa eltaxi.
Model S-taxi i Göteborg
Moderator: Redaktion
-
Werzion
- Inlägg: 160
- Blev medlem: 14 jun 2014 22:18
- Ort: Jönköping