Skillnaden då var väl att man fick lämna tillbaka sin nuvarande Model S. Nu vinner man en ny.
Om man då hade väldigt ny fullsmetade P85D med beställd L uppgradering så gick man alltså nästintill back?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nu har vi alltså två parallella trådar där vi diskuterar i vilken ordning inläggen blev skrivna, fantastiskt hahah, humor på hög nivå ROFL
Ingen ifrågasätter ordningen på inläggen. Diskussionen verkar gälla huruvida det var inlägg #1000 eller #1001 i tråden som var viktigt att ha skrivit. Jag röstar för ingetdera.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Nu har vi alltså två parallella trådar där vi diskuterar i vilken ordning inläggen blev skrivna, fantastiskt hahah, humor på hög nivå ROFL
Ingen ifrågasätter ordningen på inläggen. Diskussionen verkar gälla huruvida det var inlägg #1000 eller #1001 i tråden som var viktigt att ha skrivit. Jag röstar för ingetdera.
vad är det du säger.
Detts är ju en av dom viktigaste händelserna som skett på detta forum.
Du är nog bara avundsjuk för att du inte fick lägga nån av inläggen.
Nu firar i alla fall HelectriC för fullt för inlägg 1001, så han kommer inte att vara människa på flera dagar.
ibland undrar jag om du har tagit din humor till en egen nivå eller om du bara är en släkting till Saga Norén
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
ibland undrar jag om du har tagit din humor till en egen nivå eller om du bara är en släkting till Saga Norén
Nej, det är bara min egen form av torr, cynisk humor, som jag gärna försöker ta till när jag inte särskilt subtilt försöker påpeka att du har fel
(Jag vet förresten inte vem Saga Norén är, så jag tänker välja att ta det som en komplimang.)
Nej, det är bara min egen form av torr, cynisk humor, som jag gärna försöker ta till när jag inte särskilt subtilt försöker påpeka att du har fel
(Jag vet förresten inte vem Saga Norén är, så jag tänker välja att ta det som en komplimang.)
Saga Noren, Länskrim Malmö, allas vår "Bron"-kriminalare. Hon har ett aningen emotionslöst sätt att påvisa att folk har fel ibland
Dina påpekanden är ibland så obvious att jag undrar om det är humor eller ignorans. Du kan ju inte på allvar tex tro att jag har uppfattningen att svenska lag gäller i hela världen? Våra utsvävningar är ju ofta av kategorin "OT-light" och kanske inte ska tas på fullt allvar alla gånger.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Nej, självklart tror jag inte att du tror att svensk lag gäller i hela världen. Jag gjorde mig bara lustig över ditt sätt att uttrycka det på, att de kanske har andra lagar i USA. Ja, jo, det kanske de har Lite subtilt kanske, men det är sånt som får mig att skrocka litegranna.
Nej, självklart tror jag inte att du tror att svensk lag gäller i hela världen. Jag gjorde mig bara lustig över ditt sätt att uttrycka det på, att de kanske har andra lagar i USA. Ja, jo, det kanske de har Lite subtilt kanske, men det är sånt som får mig att skrocka litegranna.
vi behöver helt enkelt fler emojis
Model 3-24/Polestar 3-24
Jag har två referrals av det nya slaget nu, som inte ger något om man får färre en fem. Jag ser ju gärna att jag får just fem (tio har jag svårt att tro att jag kan skrapa ihop), men då det vore helt meningslöst att få sex eller sju skulle jag gärna skicka vidare eventuella ytterligare som hör av sig efter det till andra som är nära att få någon användning av dem.
Jag uppmanar även andra att göra likadant, bättre att få ihop två personer med fem än en med sex och en med fyra. Tror man att man har rimlig chans att nå nästa nivå så ska man ju såklart inte skicka vidare referrals, då behåller man dem själv. Jag tror att det blir ett roligare party i Nevada om ni/vi är fler härifrån.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Jag har två referrals av det nya slaget nu, som inte ger något om man får färre en fem. Jag ser ju gärna att jag får just fem (tio har jag svårt att tro att jag kan skrapa ihop), men då det vore helt meningslöst att få sex eller sju skulle jag gärna skicka vidare eventuella ytterligare som hör av sig efter det till andra som är nära att få någon användning av dem.
Jag uppmanar även andra att göra likadant, bättre att få ihop två personer med fem än en med sex och en med fyra. Tror man att man har rimlig chans att nå nästa nivå så ska man ju såklart inte skicka vidare referrals, då behåller man dem själv. Jag tror att det blir ett roligare party i Nevada om ni/vi är fler härifrån.
Låter som en bra tanke. Någon som har för många får gärna slussa över 5 stycken till mig.
Låter som en bra tanke. Någon som har för många får gärna slussa över 5 stycken till mig.
Blir det 5 kvar efter det så kan jag tänka mig att ställa upp.
Model X 90d (uttagen december 2016) - allt utom det berömda draget.
De som visas på MyTesla just nu är bara de som är av det nya slaget, va?
Ja. Den gick ner till 0 för mig när gamla perioden tog slut.
Gott. Jag hade en gammal, och har en ny. Ville bara försäkra mig om att den nya hade registrerats korrekt och att det inte bara var den gamla som låg kvar.