Eftersom Referral Model X i EU inte helt oväntat gick till Bjørn.
Skulle vi inte kunna se till att referral Model S P90 kommer till någon annan, exempelvis mig?
Jag kan också ställa upp och ta den om det är för en god sak. Vilket jag givetvis anser att det är.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Vem här tycker att Tibor inte borde få vara med på presentationen av Model III och då ha möjlighet att boka en av de första?
Synd bara att han inte kan bjuda in utan att någon annan måste bjuda med honom vilket är ens eget val
Nu har vi alltså två parallella trådar där vi diskuterar i vilken ordning inläggen blev skrivna, fantastiskt hahah, humor på hög nivå ROFL
Ja men det är en viktig fråga.
Vi kanke ska se om vi inte kan ockupera adrs trådar också.
Vi kanske ska bilda en grupp som aldrig skapar egna trådar.
Vi bara tar över andra trådar med helt egna topics,.
Nu har vi alltså två parallella trådar där vi diskuterar i vilken ordning inläggen blev skrivna, fantastiskt hahah, humor på hög nivå ROFL
Hur man blir hatad på ett forum eller?
En bra början är att skriva ca 5 % av alla inläggen.
Kanske vi kan ha en omröstning om vem vi anser ska få en gratis P90D? Jag skulle tippa att alternativet "jag själv" får många röster.
Absolut inte, en så opraktiskt bil med så liten frunk kan man inte ha. Hur skulle jag isåfall få plats med allt bagage i bilen till Landvetter inför resan till invigningsfesten av Gigafabriken? Nej, det är klart att Tibor skall ha P90:n. Den är väl trots allt något större än Leaf:en
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Hur man blir hatad på ett forum eller?
En bra början är att skriva ca 5 % av alla inläggen.
Som sakta men säkert ökar och ökar. Till slut är det inte ett forum längre utan en blogg
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14